ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

کلاه کار در ارتفاع

کلاه کار در ارتفاع

کلاه کار در ارتفاع یکی از تجهیزات ضروری برای افرادی است که شغل هایی پر ریسک دارند; مثلا افرادی که در ارتفاعات زیاد فعالیت می کنند.

این افراد با خطرات زیادی روبرو هستند که جان آنها را تهدید می کند, اما در صورتی که کارگران از این نوع کلاه ها استفاده کنند, می توانند از جانشان محافظت نمایند.

در هنگام ریزش ساختمان, سقوط, پرتاب شدن اجسام و غیره, این نوع کلاه ها به خوبی از سر افراد محافظت می کنند و از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری می نمایند.

برای ادامه مطلب کلاه کار در ارتفاع اینجا کلیک کنید.

مقنعه جوشکاری

مقنعه جوشکاری

مقنعه جوشکاری یکی از تجهیزات ایمنی پر کاربرد است که امروزه نقش حیاتی برای افرادی دارد که در زمینه جوشکاری مشغول به فعالیت هستند.

یکی از بزرگترین مشکلات در صنعت جوشکاری, پاشیدن مواد گدازه است که خطرات بسیار زیادی برای افراد ایجاد می نماید. خوشبختانه امروزه روش های مختلفی طراحی شده اند که افراد می توانند با ایمنی بیشتر به جوشکاری مشغول شوند.

طراحی لوگو در اصفهان

طراحی لوگو در اصفهان یک کار تخصصی می باشد زیرا لوگو ی شما تاثیر زیادی بر کسب و کار شما خواهد داشت. لوگو نماد ساخته شده برای هویت بخشیدن به یک شرکت است. بعد از تولید محصول, شما باید برای برند شرکت خود, لوگویی طراحی کنید تا کسب و کار شما در بازار شناخته شود.

داشتن یک لوگو جذاب, برای هر کسب و کاری مهم و ضروری است, زیرا مشتریان, شما را با آرم خودتان می شناسند. اگر لوگوی شما مناسب و جذاب نباشد به سرعت باعث شکست شما در کارتان می شود; به همین دلیل داشتن لوگویی مناسب برای هر سازمانی ضروری است.

دستگاه بسته بندی نان سنگک

دستگاه بسته بندی نان سنگک چیست؟ این دستگاه چه کاربرد هایی دارد؟ مزیت های استفاده از دستگاه بسته بندی نان چیست؟ امروزه پلاستیک های بسته بندی, در اندازه های مختلفی ساخته می شوند که می توان برای هر نوع نانی از آن ها استفاده کرد, این پلاستیک ها با عنوان نایلون های نان نیز شناخته می شوند.

از جمله مزیت های دستگاه بسته بندی اینست که دارای قدرت بالایی است که می تواند نان را به صورت بالشتی بسته بندی کند. بسته بندی هر محصول یکی از بخش هایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است; چرا که نوع بسته بندی نهایی, سطح کیفی کار شما را به مشتری نشان می دهد. از طرفی یک بسته بندی مناسب باعث می شود تا آن محصول ماندگاری بالاتری داشته باشد.

پمپ خانگی خورشیدی

پمپ خانگی خورشیدی, با توجه به پهنه وسیع کشور ایران و انرژی نامحدود خورشید در سال های اخیر رواج زیادی پیدا کرده است و به یکی از پر طرفدارترین انواع پمپ آب خانگی تبدیل شده است.

از آنجایی که در بسیاری از مناطق کشور, کشاورزی و باغداری جزو مشاغل اصلی به شمار می روند و اکثرا در این مناطق, دسترسی به برق, گازوئیل و بنزین به سختی امکان پذیر است باید گفت این پمپ های خورشیدی گزینه بسیار ایده آلی برای زراعت و کشت در این مناطق محسوب می‌شوند.

بدیهی است که این پمپ تنها در طول روز و به کمک نور خورشید کار می کند و امکان فعالیت آن در شب وجود ندارد.

در ادامه این مطلب از نوید پمپ با این پمپ ها و عملکرد و مزایای آن آشنا خواهیم شد.