ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

موشن گرافیک تیزر تبلیغاتی چیست

موشن گرافیک شاخه ای بین رشته ای بین طراحی گرافیک و انیمیشن است که در دنیای امروز بسیار کاربردی است. تیزر تبلیغاتی کلیک کنید.

طراحی متحرک یا موشن گرافیک روشی برای متحرک سازی عناصر گرافیکی ثابت مانند شکل، متن، رنگ، اشکال، تصاویر و غیره است. تیزرها از اصطلاحات مختلفی در این زمینه استفاده می شود مانند موشن گرافیک، موشن دیزاین، موشن گرافیک، موشن دیزاین که از معروف ترین و کاربردی ترین اصطلاحات هستند.

نمونه ای از تیزر موشن گرافیک تبلیغاتی برای جایزه طراحی MBC

برای دعوت از طراحان برای شرکت در بیست و ششمین دوره جایزه جهانی طراحی MBC، این تیزر موشن گرافیک جذاب و خلاقانه ساخته شده است. اگر این تیزر را دیده باشید متوجه سناریوی بسیار جالب و خلاقانه آن شده اید. در سناریوی خلاقانه این موشن گرافیک تا انتهای این ویدیو ذکر نشده که برای رویدادی مانند جایزه طراحی شده است.

و باعث می شود مخاطب در مورد موضوع فکر کند. در روند این کار شما به طور کامل به نقش عالی موسیقی و صدایی که با حرکات فرم های حرکتی هماهنگ است پی خواهید برد. فرم های ساده و ایده های غیرمنتظره در هر یک از پلان ها شما را شگفت زده کرده و این تیزر تبلیغاتی را جذاب می کند. البته نمی توان از طراحی بیرونی فرم ها، رنگ آمیزی متفاوت و خلاقانه آن سخنی به میان نیاورد. در بسیاری از پلان ها می توان تاثیر سبک پاپ آرت را در طراحی این موشن گرافیک جذاب مشاهده کرد.

منبع

اصطلاح بازاریابی گوریلی

 اصطلاح بازاریابی گوریلی اولین بار توسط نویسنده ای به نام جی لوینسون در کتابی به همین نام در سال 1984 استفاده شد و پس از آن این عبارت معروف شد. از آن زمان به بعد، تمام استراتژی های مشابه آنچه او نوشت، بازاریابی چریکی نامیده می شود. در طول سال ها، بازاریابی چریکی به یک حرفه استراتژی بازاریابی تبدیل شده است. در گذشته، رسانه ها فقط در اختیار شرکت های بزرگ برای رقابت در بازار بودند تا اینکه تبلیغات حزبی زنده شد.

به همین دلیل، کمپین  تبلیغاتی گوریلی کوهین کاملا و به طور کامل در جهت روش های غیرمتعارف (غیر متعارف) گرایش های تبلیغاتی است. این سبک از تبلیغات بیشتر بر کمک به سازمان های کوچک و کارآفرینان برای تبلیغ محصولات خود بدون صرف هزینه زیاد تمرکز دارد.

بازاریابی چیریکی 

بازاریابی چریکی بسیار ساده عمل می کند. اگر شما می خواهید آن را در کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید، مجبور نیستید که یک برنامه بازاریابی پیچیده را طراحی کنید. همانطور که اشاره شد، انگیزه اجرای بازاریابی چریکی گسترش حرف زدن ( آگاهی ) در مورد شما با هزینه اندک است. تصور کنید یک کمپانی بزرگ میلیاردها ریال برای در خاطر ماندن در اذهان هزار نفر از مشتریان در عرض تنها یک ساعت صرف می کند. این اتفاقی است که تبلیغات کلیشه ای و عرف روی می دهد.

تبلیغات گوریلی چیست ؟ 

با بازاریابی چریکی، برای حفظ تعداد یکسان مشتری برای مدت زمان مشابه، به بودجه زیادی نیاز ندارید. به عبارت دیگر، بازاریابی چریکی به معنای فعالیت هوشمندانه برای جلب توجه و تخیل تعداد زیادی از مخاطبان در زندگی روزمره است، به عنوان مثال، یک گرافیک هوشمندانه روی نیمکت پارک یا یک کامیون یا بخشی از یک نقطه فروش در یک مرکز خرید. خرید یا هر چیز دیگری که باعث می شود برند قابل مشاهده و به یاد ماندنی باشد. به یاد داشته باشید که این تبلیغات توسط گروه کوچکی از افراد دیده می شود، اما اگر به درستی اجرا شوند، می توانند توسط میلیون ها نفر در شبکه های اجتماعی منتشر شوند.
اما تنها سوال مهم این است که چگونه می توانید آن را پیاده سازی کنید. خب به کسب و کار شما مربوط می شود. خلاقیت در بازاریابی چریکی مهم است زیرا یک تبلیغ منحصر به فرد ایجاد می کند. در واقع، بازاریابی چریکی چیزی بیش از خلاقیت نیست، زمانی که همه استراتژی‌ها تقریباً در بین برندها مشترک هستند.

برای اجرای هرچه مؤثرتر آن، همیشه به یک راه آسان برای تبلیغات با هزینه کم فکر کنید، و زمانی که به یک راه آسان فکر می کنید، مطمئن شوید که تعداد کمی از افراد در حال اجرای این نوع استراتژی در دسته بندی محصول یا خدمات شما هستند. در واقع شما می توانید این روش را در برخی از محصولات هم رده اعمال کنید، البته تا زمانی که قبلا استفاده نشده باشد.
آینده بازاریابی چریکی بسیار مثبت است. در واقع برخی معتقدند که بازاریابی چریکی آینده بازاریابی خواهد بود. زیرا بازاریابی آنلاین نیز نوعی از بازاریابی چریکی است که در حال حاضر در بین بازاریابان مدرن بسیار محبوب است. بنابراین، شما باید به طور فزاینده‌ای انتظار ظهور استراتژی‌های بازاریابی منحصربفرد به سبک بازاریابی چریکی را برای معرفی محصول در سال‌های آینده داشته باشید.

کمپین تبلیغاتی چیریکی چیست

در این مقاله از Modereno؛ در مورد اصول ایجاد و راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق بحث خواهیم کرد و 15 راه حل را معرفی خواهیم کرد. هر کمپین تبلیغاتی موفق باید هم از نظر هزینه و هم از نظر مخاطب هدف و تعداد مشتریانی که جذب می کند موثر و مناسب باشد. اگر اصول کمپین های تبلیغاتی را به درستی اعمال کنید، می تواند سرمایه گذاری عالی برای کسب و کار شما محسوب شود. در غیر این صورت، تبلیغات بد تنها منجر به از دست دادن پول می شود.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

به گروهی از تبلیغات مشابه که بر اساس یک ایده منحصر به فرد و متمرکز بر یک پیام واحد است، کمپین تبلیغاتی می گویند. یا از دیدگاه شهودی؛ یک سری تبلیغات با لحن یکپارچه. کمپین تبلیغاتی به لینک زیر مراجعه کنید.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی موفق ایجاد کنیم؟

هیچ فرمول یا دستور العمل خاصی و یکسانی برای ایجاد و اجرای کمپین های تبلیغاتی وجود ندارد.

اگر بتوانید ارزش تبلیغات خود را بسنجید و اطمینان حاصل کنید که پیام شما به افراد مناسب می رسد، تأثیر تبلیغات شما از حد قابل پیش بینی فراتر خواهد رفت.

15 گام برای راه اندازی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی موفق

1. مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید.

اساسی ترین اصل یک کمپین تبلیغاتی موفق، شناسایی مخاطبان هدف است.وقتی بازار مناسبی را هدف قرار دهید، مشتریانی را خواهید یافت که به طور طبیعی می خواهند با برند و محصول شما تعامل داشته باشند. اگر شعاع تبلیغ را خیلی زیاد کنید (برای همه تبلیغ کنید) احتمال زیادی وجود دارد که در حجم زیاد تبلیغات دیده نشود.

یکی از راه‌های کمک به هدف قرار دادن تبلیغ خود برای مخاطبان مناسب این است که مشخص کنید چه کسی می‌خواهید پیام شما را ببیند. با ایجاد چنین تمایزی در مخاطب هدف، می توانید بهترین پیام ها را با بهترین بستر تبلیغاتی انتخاب کنید. تبلیغات باید متناسب با شخصیت خریدار شما باشد.

بهترین سایت طراحی لوگو در اصفهان

لوگو ساز آنلاین Logonomy یک نرم افزار طراحی لوگو مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد فوراً یک لوگو ایجاد کنید. شما می توانید بدون نیاز به دانش طراحی لوگو و بدون آشنایی با نرم افزار طراحی لوگو، تنها با وارد کردن نام تجاری و برند خود در چند مرحله، یک لوگوی حرفه ای ایجاد کنید.طراحی لوگو در اصفهان اینجا کلیک کنید.

طراحی لوگو چیست؟

درست مانند هر شخصی که امضای خود را دارد، هر کسب و کاری نیز برای ارائه خود به مصرف کنندگان نیاز به یک نام و لوگوی مناسب دارد. فرقی نمی کند کسب و کار شما سنتی باشد یا در فضای اینترنت فعالیت کنید. در هر صورت، باید یک لوگوی خوب داشته باشید که جذب، معرف و در ذهن کاربر بماند. طراحی امضای آنلاین هر کسب و کاری را طراحی لوگو می نامند. طراحان زیادی هستند که با مهارت و تجربه کافی برای شما لوگوی مناسب طراحی می کنند.

پاسخ بله است. بله، شما قطعا باید یک لوگوی مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید. همانطور که هر انسانی امضای خود را دارد، هر کسب و کاری باید یک لوگو داشته باشد. در واقع لوگوها از اشکال گرافیکی تشکیل شده اند تا کسب و کار شما از طریق آنها به دیگران ارائه شود.

 وب سایت DesignBuddy با تحقیق در مورد برندهای بزرگ جهانی که می توانید برای ایجاد یک لوگوی خوب مطالعه کنید به نتایجی دست یافت:

40 درصد از لوگوها در جهان دارای متنی با طراحی خاص هستند.

95 درصد از لوگوها در جهان از یک یا دو رنگ استفاده می کنند.

93 درصد از لوگوهای معروف آنقدر ساده هستند که حتی در اندازه های کوچک نیز قابل تشخیص هستند.

بهترین سایت های لوگو ساز

همانطور که قبلاً گفتیم هزینه طراحی لوگو گاهی به چند میلیون هم می رسد. اگر کسب و کار جدیدی دارید یا نمی خواهید هزینه زیادی برای طراحی لوگو خرج کنید، بهترین گزینه استفاده از سایت های آنلاین رایگان طراحی لوگو است.

لوگوسازان آنلاین و رایگان مختلفی در این زمینه وجود دارند که لوگوهای حرفه ای و استاندارد را برای شما آماده می کنند. آنها همچنین این گزینه را دارند که آرم طراحی شده را مطابق با سلیقه شما سفارشی کنند. در زیر به معرفی چند سایت خارجی طراحی لوگو می پردازیم:

1. لوگو ساز آنلاین

یکی دیگر از بهترین سایت های رایگان طراحی لوگو، Online Logo Maker است. با کمک این ابزار می توانید لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید. علاوه بر این، این سایت هزاران فونت مختلف را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان آپلود و استفاده از وکتورهای مختلف را می دهد. نسخه پرمیوم و تجاری این ابزار دارای امکانات بیشتری است و امکان دانلود لوگوهای باکیفیت را به شما می دهد.

2. وب سایت LogoMakr

اگر می خواهید لوگوی کسب و کار خود را از ابتدا طراحی کنید، LogoMakr یکی از بهترین سایت های طراحی لوگو است. با استفاده از این ابزار می توانید اجزای مختلف را با هم ترکیب کنید و با وارد کردن نام کسب و کار خود یک لوگوی حرفه ای و زیبا داشته باشید. البته دانلود نسخه با کیفیت لوگوی طراحی شده پولی است و باید 19 دلار بپردازید اما نسخه با کیفیت متوسط ​​نیز برای تجارت کافی است.

3. وب سایت Canva

یکی دیگر از بهترین سایت های طراحی لوگو که اخیرا رایگان شده است Canva است. این وب سایت فایل های گرافیکی آماده ارائه می کند. این سایت دارای بخش طراحی لوگو می باشد و شما می توانید انواع لوگوهای رایگان و پولی را در این قسمت مشاهده کنید و در نهایت آنها را مطابق میل خود شخصی سازی کنید. یکی از ویژگی های خوب این سایت امکان آپلود وکتورهای مورد نظر می باشد. بنابراین می توانید یک لوگو را با بردارهای دلخواه شخصی سازی کنید.

نحوه خرید گلدان میناکاری شده در ایران و اصفهان

خرید گلدان میناکاری اینجا کلیک کنید. قیمت ظروف لعابی بسته به کیفیت کار متفاوت است. عوامل متعددی می تواند قیمت این ظروف را تعیین کند. اولین نکته در تعیین قیمت، نوع زیرساخت استفاده شده در تولید این ظروف است. تمام ظروف لعابی از مس ساخته شده اند. اما هر چه زیرساخت بهتر باشد، اثر بهتر و البته قیمت بالاتر خواهد بود

ورق مس در گلدان میناکاری

از نکات مهم در این مرحله استفاده از ورق مس مرغوب با ضخامت مناسب، شلیک پیچیده و ماهرانه شناورها می باشد. دومین عامل در تعیین قیمت تمام شده ظروف مینا، استفاده از رنگ های مناسب برای لعاب کاری و رنگ آمیزی این ظروف است. هر چه کیفیت رنگ های استفاده شده بیشتر باشد، براقیت، شفافیت و جلوه کار بهتر است و البته رنگ های با کیفیت بالاتر قیمت بالاتری دارند که در قیمت نهایی کار تاثیرگذار است. سومین عاملی که قیمت ظروف لعابی را تعیین می کند، سطح مهارت هنرمند است

. هر چه مهارت هنرمند بیشتر باشد و نقش ها با دقت و ظرافت بیشتری رنگ آمیزی شوند، البته قیمت کار بالاتر می رود، عامل بعدی که قیمت بشقاب های میناکاری را تعیین می کند، نوع نقاشی است. از جمله عوامل دیگری که قیمت تمام شده محصولات میناکاری را تعیین می کند، سرویس افزار است.

صفحات لعابی درجه یک با ورق مس ضخیم تری ساخته می شوند که در نتیجه خوردگی بهتری روی آن ایجاد می شود، از لعاب بهتر، رنگ های درجه یک و با کیفیت برای کار استفاده می شود، به همین دلیل براقیت بالاتری دارند. کیفیت و لطافت بهتری دارند. نقاشی که تاثیر کلی کار و زیبایی را افزایش می دهد.

گلدان مسی میناکاری

این گلدان مسی میناکاری شده با ارتفاع 20 سانتی متر و وزن کمتر از 250 گرم توسط استاد شاهین شیرازی در اصفهان میناکاری شده است. مراحل ساخت این محصول بدین صورت است که گلدان مسی توسط استاد قلم برجسته شده و سپس توسط استاد میناکار طراحی شده و در کوره قرار می گیرد. این گلدان را می توانید به عنوان تزیین به نمایش بگذارید و همچنین می توانید گل هایی با رنگ های شاد در آن قرار دهید و از آن لذت ببرید.

تزئینات فلزی به ویژه فلزات گرانبها و نیمه قیمتی مانند مس را مینا، مینا یا مینیاتور آتش می گویند. به طور کلی مینا، هنر خاک و آتش است که روی فلز با رنگ های روشن کار می شود. تاریخچه این هنر به هزار و پانصد سال می رسد و اصفهان مهد این هنر به شمار می رود. هنر میناکاری در ایران بیش از جاهای دیگر وجود دارد و قدیمی‌ترین نمونه‌های هنر میناکاری در موزه‌های جهان توسط ایرانیان ساخته شده است. رنگ های مینا از اکسیدهای فلزی مخلوط با مواد شیشه ای ساخته می شوند

و بعد از اینکه روی فلز قرار گرفتند در فر می پزند. میناکاری را می توان روی اشیاء طلا و نقره انجام داد، اما عمدتاً روی فلز مس میناکاری می شود. این هنر واکنش های شیمیایی پیچیده ای را در بر می گیرد و از هنرهای آزمایشگاهی به شمار می رود و برای ساخت ظروف میناکاری میناکار با دقت کامل و کنترل آتش و حرارت در تمامی مراحل تولید حضور موثری دارد.

منبع