ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

کمپین تبلیغاتی چیریکی چیست

در این مقاله از Modereno؛ در مورد اصول ایجاد و راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق بحث خواهیم کرد و 15 راه حل را معرفی خواهیم کرد. هر کمپین تبلیغاتی موفق باید هم از نظر هزینه و هم از نظر مخاطب هدف و تعداد مشتریانی که جذب می کند موثر و مناسب باشد. اگر اصول کمپین های تبلیغاتی را به درستی اعمال کنید، می تواند سرمایه گذاری عالی برای کسب و کار شما محسوب شود. در غیر این صورت، تبلیغات بد تنها منجر به از دست دادن پول می شود.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

به گروهی از تبلیغات مشابه که بر اساس یک ایده منحصر به فرد و متمرکز بر یک پیام واحد است، کمپین تبلیغاتی می گویند. یا از دیدگاه شهودی؛ یک سری تبلیغات با لحن یکپارچه. کمپین تبلیغاتی به لینک زیر مراجعه کنید.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی موفق ایجاد کنیم؟

هیچ فرمول یا دستور العمل خاصی و یکسانی برای ایجاد و اجرای کمپین های تبلیغاتی وجود ندارد.

اگر بتوانید ارزش تبلیغات خود را بسنجید و اطمینان حاصل کنید که پیام شما به افراد مناسب می رسد، تأثیر تبلیغات شما از حد قابل پیش بینی فراتر خواهد رفت.

15 گام برای راه اندازی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی موفق

1. مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید.

اساسی ترین اصل یک کمپین تبلیغاتی موفق، شناسایی مخاطبان هدف است.وقتی بازار مناسبی را هدف قرار دهید، مشتریانی را خواهید یافت که به طور طبیعی می خواهند با برند و محصول شما تعامل داشته باشند. اگر شعاع تبلیغ را خیلی زیاد کنید (برای همه تبلیغ کنید) احتمال زیادی وجود دارد که در حجم زیاد تبلیغات دیده نشود.

یکی از راه‌های کمک به هدف قرار دادن تبلیغ خود برای مخاطبان مناسب این است که مشخص کنید چه کسی می‌خواهید پیام شما را ببیند. با ایجاد چنین تمایزی در مخاطب هدف، می توانید بهترین پیام ها را با بهترین بستر تبلیغاتی انتخاب کنید. تبلیغات باید متناسب با شخصیت خریدار شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد