ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

خرید تیرچه کرومیت بدون واسطه از کارخانه

خرید تیرچه کرومیت بدون واسطه از کارخانه


تیرهای کرومیت که به عنوان تیرهای فلزی نیز شناخته می شوند، نوع خاصی از تیرها هستند. در ساخت این نوع تیرها برخلاف تیر بتنی در بال یا پاشنه پایین به جای استفاده از دو میلگرد و بتن از 3 یا 4 صفحه فولادی و در بال فوقانی به جای 1 میله از یک نبشی استفاده می شود. استفاده می شود.

 اطلاعات بیشتر در مورد اجرای آرماتوربندی فونداسیون کلیک کنید.

تیرآهن های فلزی کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان دارند و به همین دلیل در انواع مختلفی تولید می شوند. اگر قصد خرید تیرچه کرومیت را دارید می توانید این محصول را از شهر مافوتول تهیه کنید. قیمت تیرچه کرومیت فروخته شده در شهرک مافول بسیار مناسب و با کیفیت می باشد.

تیر فلزی کرومیت دارای سه قسمت بالا، وسط و پایین است. در قسمت زیرین آن ورق فولادی و در قسمت فوقانی ورق نرمی به نام گوشه قرار دارد. ضمناً در قسمت مرکزی، دنده های زیگزاگی بین دو قسمت جوش داده شده است. در بازار ایران به تیرآهن های نجات باز که در تمام قسمت ها از کاغذ و لاستیک ساخته می شود، تیرچه فلزی می گویند. تیر فلزی ثابت است، بنابراین نیازی به برنامه ریزی ندارد. در نتیجه مرحله اجرا تسریع می شود و می توان چندین سقف را در یک مرحله بتن ریزی کرد.

قیمت فلز کرومیت

این نوع چوب کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان دارد که برای تکمیل سقف چوب کرومیت استفاده می شود. در واقع، تیرهای کرومیت فقط برای تحمل وزن بتن مرطوب، قالب و مواد کنترل سقف طراحی شده اند. به طور کلی می توان گفت که چوب کرومیت عمدتاً در اسکلت های فلزی استفاده می شود.

خواص تیرهای کرومیت

تیرهای کرومیت اساساً تیرهایی با ساختار کوچک هستند و باید بر اساس طول، وزن یا بار آنها اندازه گیری شوند. لازم به ذکر است که مهندسان و سازندگان برای تعیین حداقل اندازه تیرها از جداول استفاده می کنند.

این تیرچه ها در خانه های مدرن معمولا تخته هایی به ابعاد 2×10 یا 2×12 هستند که با فاصله 16 اینچ از هم فاصله دارند. خانه های قدیمی ممکن است تخته های ضخیم تر (اما اغلب باریک تر) داشته باشند. آنها می توانند تا 24 اینچ از هم فاصله داشته باشند.

تیرچه های سقفی معمولاً در اندازه های 2x6 ساخته می شوند، اما می توانند 2x4 یا 2x8 نیز باشند.

میله های فلزی کرومیت از سه قسمت زیر تشکیل شده است:

  • بال پایین

  • اعضای قطر
  • بال بالایی

سازه باید قدرت تحمل بارهای مورد انتظار را در مدت زمان طولانی داشته باشد. در بسیاری از کشورها، ساخت و نصب تجهیزات ساختمانی، از جمله اتصال دهنده ها، باید مطابق با استانداردهای آیین نامه ساختمانی باشد. با توجه به سطح مقطع یک اتصال کرومیت معمولی، عمق کلی آن در ایجاد یک سیستم کف یا سقف قابل اعتماد و پایدار بسیار مهم است. هرچه فاصله بین پرتوها بیشتر باشد، عمیق تر خواهد بود.

قیمت تیرچه کرومیت

قیمت میله کرومیت بستگی زیادی به اندازه آن دارد زیرا این محصول به ازای هر متر مربع در بازار به فروش می رسد. در فروش تیرآهن فلزی از شاخص وزن استفاده نمی شود. زیرا در صورت فروش کیلویی تیرآهن، برخی از افراد سودجو اغلب از فولادهای بی کیفیت مانند پرسی، معمولی یا پرتی برای افزایش وزن و سود استفاده می کنند. این فولاد قیمت پایین اما وزن زیادی در بازار دارد که در تیرآهن برای گمراه کردن مشتری استفاده می شود. بنابراین قیمت این نوع تیرآهن به ازای هر متر مربع محاسبه می شود.

دو عامل دیگر در محاسبه بهای تمام شده تیر فلزی، هزینه نیروی کار و استانداردسازی تیر است. نیروی کار حدود 6 تا 10 درصد از قیمت تمام شده یک تیر کرومیت را تحت تأثیر قرار می دهد. با توجه به اینکه هنوز کارخانه های تیرآهن بدون مجوز فعالیت می کنند، هیچ هزینه استانداردسازی برای تولید آنها اعمال نمی شود. در نتیجه باعث کاهش هزینه تولید تیرآهن و ایجاد بی انصافی می شود. بنابراین واحدهای تولیدی استاندارد که قیمت بالاتری دارند فروش کمتری خواهند داشت.

پیدا کردن یک در یک برای مهندسان و سازندگان دشوار است زیرا قیمت تیرهای فلزی به قیمت سایر محصولات فولادی از جمله میلگرد ساده و میلگرد آجدار و قیمت انواع میلگرد از جمله سیمان و بتن بستگی دارد. . ارزش آن بدین ترتیب شهر مفول لیست قیمت انواع کرومیت با اندازه و ابعاد مختلف را در سایت قرار داده است. از این رو شما مشتریان می توانید به راحتی این محصول را با توجه به بودجه خود خریداری کنید.


عناصر مهم در بسته بندی چیپس میوه

 

عناصر مهم در بسته بندی چیپس میوه

بسته بندی یکی از مهمترین عناصر در تولید و عرضه هر محصولی است. بسته بندی موثر، تمیز و باکیفیت به طور بسیار موثری باعث افزایش فروش محصول نهایی می شود. هزینه های بسته بندی متفکرانه و صحیح هزینه نیست. این یک سرمایه گذاری محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی میوه خشک اینجا کلیک کنید.

ظاهر و طراحی بسته بندی هر محصولی بهترین تبلیغ برای آن محصول است. اگر زیباترین و خلاقانه ترین بسته بندی را برای محصولات خود انتخاب کنید، نه تنها ضرر خواهید کرد، بلکه فروش بیشتری نیز خواهید داشت. زیرا شما تصویری واقعی و منحصر به فرد از برند خود در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کنید.

بسته بندی میوه خشک مانند هر محصول دیگری است. مهم نیست که میوه خشک چقدر خوب باشد، ممکن است چندان جذاب به نظر نرسد. استفاده از ظروف باکیفیت و شیک برای بسته بندی این محصولات ظاهر آن ها را برای مشتریان دلپذیر می کند. در صورت استفاده از ظروف بادوام، این بسته بندی یک ارزش افزوده محسوب می شود.

ساخت بسته بندی میوه 

در اینجا برخی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام ساخت بسته بندی در نظر بگیرید آورده شده است:

بسته بندی باید به گونه ای باشد که محصولات داخل آن در حین نگهداری و حمل و نقل از هرگونه آسیب محافظت شود.

در صورت استفاده از مقوا و جعبه چوبی، مشخصات مقوا باید مطابق با استاندارد ملی ایران شماره 36 و 1035 باشد.

تجهیزات و ظروف مورد استفاده برای بسته بندی آجیل باید نو، سالم، تمیز، خشک و عاری از آلودگی و بوهای نامطبوع باشند.

بسته بندی باید به گونه ای باشد که محصول از رطوبت و نور محافظت شود و وارد گرد و غبار و کثیفی نشود.

در نهایت بهتر است وزن خالص هر بسته از 10 کیلوگرم بیشتر نباشد.

اما در مورد نوع و نوع بسته بندی چیپس میوه چطور؟ آیا همه انواع و اشکال برای ظروف میوه خشک مناسب هستند؟ در قسمت بعدی به انواع بسته بندی میوه های خشک و مزایا و معایب آن ها می پردازیم.

انواع بسته بندی میوه خشک

میوه های خشک یا چیپس را می توان در کارتن یا جعبه مقوایی بسته بندی کرد و یا حتی در نایلکس قرار داد. اما ارزشی به محصول اضافه نمی کنند. پس بیایید کمی خلاقانه فکر کنیم و به سراغ بسته بندی های بهتر و مشتری پسندتر برویم.

بسته بندی پلاستیکی چیپس میوه

اگر قصد دارید محصول خود را به صورت عمده بفروشید، پلاستیک احتمالا بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است. اگرچه بسته بندی میوه خشک در پلاستیک از آن در برابر آلودگی محافظت می کند، اما در برابر دما و نور خورشید مقاوم نیست.

بسته بندی چیپس میوه در پلاستیک فقط برای پرورش دهندگانی مناسب است که می خواهند محصولات خود را به مشتریان عمده فروشی یا تاجران میوه خشک عرضه کنند. نگهداری طولانی مدت میوه خشک در پلاستیک می تواند باعث ظاهر شدن کپک شود.

دستگاه تنظیم برق

کاغذ کرافت یا مقوا از سلولز مصنوعی ساخته شده و در رنگ های متنوعی تولید می شود. کاغذ کرافت بسیار بادوام است، میوه، یکی از محبوب ترین مواد بسته بندی در بازار ادویه و میوه خشک است. کرافت ظاهری زیبا و مشتری پسند دارد و از اکثر محصولات در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کند.

برخی از انواع سی دی کرافت دارای قسمتی به نام پنجره هستند که از پلاستیک ساخته شده و از طریق آن محتویات بسته قابل مشاهده است. شایان ذکر است که کاغذ کرافت قابل بازیافت است. این کاغذها معمولاً با وزن 40 گرم در بازار به فروش می رسند.

بسته بندی شده در جعبه کریستالی

ظروف پلی کریستالی یا کریستالی گزینه های خوبی برای بسته بندی چیپس میوه هستند. این ظروف از مواد پلی استایرن ساخته شده اند که یک پلاستیک سخت است. پلی استایرن به دلیل مقاومت و هزینه کم طرفداران زیادی در بازار بسته بندی دارد.

برخی از مزایای ظروف کریستالی شفافیت، سختی و جذب کم آب است. شایان ذکر است که این نوع سی دی ها قطبی کمتری دارند. از این رو عایق خوبی برای گرما و رطوبت محسوب می شود. البته نقطه ضعف این صفحات نسبت به کرافت را می توان قیمت بالای آنها دانست.

بسته بندی در جعبه فلزی

در نهایت به جعبه های فلزی برای بسته بندی میوه های خشک می رسیم. جعبه های فلزی را می توان گران ترین ماده برای بسته بندی در نظر گرفت. به همین دلیل شاید استفاده از این ماده برای بسته بندی چیپس میوه چندان مقرون به صرفه نباشد.

با این حال، قوطی های فلزی ارزش افزوده قابل توجهی برای محصول ایجاد می کنند. شاید بسیاری از افراد به دلیل بسته بندی فلزی و علاقه به جمع آوری قوطی های فلزی آن محصولات را انتخاب کنند.

استفاده از این بسته بندی برای بازار داخلی توصیه نمی شود. اما اگر قصد حضور طولانی مدت در بازارهای بین المللی را دارید، می توانید قوطی های فلزی را نیز به عنوان یک گزینه جدی در نظر بگیرید.

ست ظروف آرکوپال

ست ظروف آرکوپال

اگر می خواهید ظروف آرکوپال بخرید، فروشگاه آنلاینی پیدا کنید که ست آرکوپال مورد نظر شما را برای فروش داشته باشد. تفاوت ظروف آرکوپال با ظروف چینی یکی از شایع ترین نگرانی ها و سوالاتی است که مردم در مورد این مواد دارند. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که ظروف آرکوپال نوعی ظروف چینی است که هم ماندگاری و هم زیباتر از چینی است. سفال آرکوپال سبک تر و کمی شفاف تر است. به همین دلیل، اکثر مردم انتخاب دوم بین چینی و آرکوپال را انتخاب می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ظروف آرکوپال جدید اینجا کلیک کنید.

ظروف آرکوپال در واقع نشکن تر و سبک تر از شیشه و چینی هستند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که ظروف آرکوپال از همان مواد اولیه ظروف شیشه ای به همراه چند ماده معدنی ساخته می شوند، بنابراین تولید آنها بیشتر شبیه ظروف شیشه ای است تا چینی. چینی نوعی سرامیک است و به این ترتیب ظروف ساخته شده از ظروف چینی همانند ظروف سرامیکی مراحل پخت و پز و آماده سازی را طی می کنند. این نشان می دهد که خاک رس قبل از اینکه در قالب شکل بگیرد ابتدا شکل گل به خود می گیرد. پس از آن، یک لعاب منحصر به فرد قبل از پخت آن اعمال می شود.

خرید ظروف آرکوپال

اگر تصمیم به خرید ظروف آرکوپال دارید، باید به جوانب مختلف این محصول فکر کنید تا در نهایت بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. در یک مفهوم کلی باید بگوییم که مزایای استفاده از ظروف آرکوپال به طور قابل توجهی بیشتر از معایب آنهاست. بسیاری از مشتریان ظروف آرکوپال را به دلیل سبک وزن بودن این محصول انتخاب می کنند. به همین دلیل است که استفاده از ظروف آرکوپال را برای استفاده روزانه توصیه می کنند زیرا جابجایی و شستشوی آن را بسیار آسان می کند. دلیل دیگر این است که بسیار بادوام تر است.

علاوه بر این، امروزه در دسترس بودن این محصول در رنگ‌های متنوع در بازار، انتخاب را گسترده‌تر کرده و افراد با هر سلیقه‌ای را قادر می‌سازد تا ظروف آرکوپال مورد نظر خود را انتخاب کنند. برخورد با آنها برای شما آسان تر خواهد بود زیرا از مجموعه شیشه ای استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که ظروف آرکوپال از بسیاری از ظروف دیگر قوی تر، انعطاف پذیرتر و بادوام تر هستند. در نتیجه، می توان آنها را به عنوان یک انتخاب عالی در نظر گرفت. در کنار تمام این مزایا باید به قیمت مقرون به صرفه آنها نیز اشاره کرد. الگوهای آرکوپال فرانس منظره‌ای دیدنی هستند زیرا علاوه بر هدفی که برای آن طراحی شده‌اند، یعنی استفاده در زمان صرف غذا، برای استفاده در زمینه‌های تزئینی نیز مناسب هستند. بشقاب های تخت، کاسه ها، لیوان ها و سایر اقلام را می توان در الگوی آرکوپال فرانسه یافت. زمان شام با طراحی متمایز الگوی آرکوپال فرانسه لذت بخش تر می شود. اگر خانواده دارید و می خواهید زمان شام را به تجربه ای تبدیل کنید که همه آن را به خاطر بسپارند، پس الگوهای آرکوپال فرانسه دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. یافتن یک وب سایت معتبر با ظروف آرکوپال برای فروش و ثبت سفارش امکان پذیر است زیرا بسیاری از افراد خرید ست عقیق را به گزینه های دیگر ترجیح می دهند.

ظروف آرکوپال 

در نتیجه، انتخاب چنین مجموعه ای به شما امکان می دهد ترکیبی را به دست آورید که هم ترجیحات و هم نیازهای شما را برآورده می کند. حتی با وجود اینکه احتمال خراب شدن یا بریدگی ظروف آرکوپال کم است، باید به خاطر داشت که از ظروف آرکوپال که خراشیده یا بریده شده اند استفاده نکنید. ترک های ظروف آرکوپال به طور بالقوه می توانند تعداد زیادی باکتری و سایر عوامل بیماری زا را جمع آوری کنند. در نتیجه، این ظروف خطر قابل توجهی برای سلامتی به همراه دارند و می توانند باعث بروز مشکلات مختلفی شوند.

علاوه بر این، ترک خوردگی این ظروف، تمیز کردن آنها را به میزان قابل توجهی برای شما دشوارتر می کند و همچنین پتانسیل آسیب رساندن و بریدگی لب های شما را نیز دارد. وقتی نوبت به خرید یک ست شام می رسد، احتمالاً تصمیم گیری برای شما چالش برانگیزتر خواهد بود زیرا امروزه انتخاب گسترده ای از ظروف عقیق در بازار موجود است. در این راستا، توصیه می کنیم ابتدا در مورد ظاهر مورد نظر خود تصمیم بگیرید و تنها پس از آن شروع به انتخاب کنید. برای مثال، متوجه شوید که آیا ظروف گرد را ترجیح می دهید یا آنهایی که زاویه دار و برآمده هستند. با مشخص کردن این موضوع می‌توانید تصمیم خود را بسیار ساده‌تر کنید، زیرا انجام این کار تعداد اقدامات احتمالی پیش روی شما را کاهش می‌دهد. مجموعه ای از ظروف آرکوپال به دلیل خواص مفید و قابل توجهی که دارند به راحتی می توانند تمام نیازهای شما را برآورده کنند.

ست ظروف آرکوپال

قبل از تصمیم عاقلانه باید عوامل و پیشنهادات مختلفی را در نظر بگیرید تا مجموعه ایده آلی از ظروف آرکوپال را برای خود انتخاب کنید. هنگام جستجوی ظروف غذاخوری جدید، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر گرفته شود اندازه ظروف است. باید به خرید ظروف آرکوپال فکر کنید زیرا ابعاد آنها با فضای موجود در کمدها، قفسه ها و حتی ماشین ظرفشویی شما به خوبی کار می کند.

احتمالاً مانند بسیاری از افراد دیگر ظروف بزرگتر را ترجیح می دهید، اما باید در نظر داشته باشید که مکان و فضای قرار دادن این ظروف داخل کابینت است و در نتیجه باید فضای کافی برای آنها وجود داشته باشد. علاوه بر این، اکیداً پیشنهاد می کنیم با ست هایی از ظروف آرکوپال که دارای قطعات قابل تعویض هستند و در هر زمانی قابل ارتقا هستند، بروید. اگر در چنین شرایطی هستید و مثلاً به بشقاب‌ها و کاسه‌های سوپ علاقه بیشتری دارید یا به آن نیاز دارید، می‌توانید از گزینه‌های دیگر صرف نظر کنید و به جای خرید سایر اقلام، فقط هزینه این قطعات را بپردازید.

دال و اسلب چیست ؟

دال ها، زیرزمین ها و فضاهای خزنده سه سیستم پایه اصلی مورد استفاده در خانه ها هستند. در مناطق مرطوب و ساحلی، گاهی اوقات مرسوم است که خانه ها را روی پست نیز قرار دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازسازی خانه های کلنگی در اصفهان کلیک کنید.

اسلب

دال احتمالاً ساده ترین پایه برای ساخت است. این یک پد بتنی صاف است که مستقیماً روی زمین ریخته می شود. آماده سازی محل بسیار کمی، قالب بندی بسیار کمی برای بتن و کار بسیار کمی برای ایجاد نیاز دارد. در مکان‌های هموار در آب‌وهوای گرم‌تر به خوبی کار می‌کند - در شمال با مشکلاتی مواجه است، زیرا زمین در زمستان یخ می‌زند و این یخ زدگی می‌تواند در بدترین حالت تخته را جابجا کند و حداقل منجر به کف‌های سرد در زمستان شود. سطح مقطع یک دال معمولی به این صورت است.

در اطراف لبه دال، بتن تیری را تشکیل می دهد که احتمالاً 2 فوت عمق دارد. بقیه دال 4 یا 6 اینچ ضخامت دارد. یک لایه شن 4 یا 6 اینچی در زیر دال قرار دارد. یک ورق پلاستیکی 4 میلی متری بین بتن و شن قرار دارد تا رطوبت را از بین ببرد. مشبک سیمی 6 اینچ در 6 اینچ (که با خط نقطه در دال نشان داده می شود) و میله های تقویت کننده فولادی (که توسط دایره های سفید در پایین تیرها نشان داده شده است) در بتن تعبیه شده است.

دال شناور چیست ؟

اغلب می شنوید که از این نوع پی به عنوان "دال شناور" یاد می شود - روی خاک "شناور" می شود و بتن عمیق تر اطراف لبه آن را در جای خود نگه می دارد. در آب و هوای شمالی، بتن اطراف لبه باید به اندازه کافی عمیق شود که در زمستان زیر خط یخبندان باقی بماند.

یک چیز در مورد دال این است که لوله فاضلاب و گاهی اوقات قسمت زیادی از مجرای برق باید قبل از ریختن بتن در جای خود قرار گیرد. لوله های فاضلاب در واقع در دال تعبیه شده اند.

خانه ای با زیرزمین با سوراخی به عمق 8 فوت شروع می شود. در پایین سوراخ یک دال بتنی قرار دارد و سپس دیوارهای بتنی یا بلوک خاکستری دیوارهای بیرونی زیرزمین را تشکیل می دهند. در واقع، یک زیرزمین در اکثر موارد به سه قسمت ریخته می شود: "تیرها"، سپس دیوارها، و سپس دال داخل دیوارها، مانند این.

این روش به ضد آب نگه داشتن زیرزمین کمک می کند. قطعه L شکل یک میله تقویت کننده فولادی برای اتصال تیر و دیوار به یکدیگر است.

فضای خزنده چندین مزیت نسبت به زیرزمین ها و دال ها دارد:

خانه را از روی زمین بلند می کند (به ویژه در مناطق مرطوب یا مستعد موریانه مهم است).
قیمت آن بسیار کمتر از زیرزمین است و از نظر قیمت با دال قابل مقایسه است.
کانال کشی و لوله کشی می توانند در فضای خزنده اجرا شوند، به این معنی که سرویس دهی و جابجایی آنها در طول عمر خانه آسان است.

بیشتر اوقات، یک فضای خزنده از بلوک خاکستر با رو به آجر ساخته شده است.

این دقیقاً چگونه خانه نمونه ما در کنار هم قرار گرفته است. تصویر بالا نشان می دهد که فونداسیون تمام شده چگونه به نظر می رسد.

آماده سازی ساخت فونداسیون

یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد خانه های آمریکایی این است که اکثریت عظیم آنها با استفاده از شیوه های ساختمانی کاملاً استاندارد ساخته شده اند. یکی از دلایل این ثبات مجموعه ای از قوانین ساختمانی یکسان است که در سراسر کشور اعمال می شود. دلیل دیگر هزینه است -- تکنیک های مورد استفاده برای ساخت خانه ها مسکن قابل اعتماد را به سرعت با هزینه کم (به طور نسبی) تولید می کنند. اگر در حال ساخت خانه ای را تماشا کنید، برای ااطلاعات بیشتر در مورد زمین برای ساخت خانه ویلایی اینجا کلیک کنید.

متوجه خواهید شد که مراحل زیر را طی می کند:

درجه بندی و آماده سازی ساخت فونداسیون

  • کادر بندی
  • نصب درب و پنجره
  • سقف سازی
  • سایدینگ
  • برق خشن
  • لوله کشی خشن
  • HVAC خشن
  • عایق
  • دیوار خشک
  • زیرانداز
  • برش بزنید
  • رنگ آمیزی
  • برق را تمام کنید
  • پیشخوان و کابینت حمام و آشپزخانه
  • لوله کشی را تمام کنید
  • فرش و کفپوش
  • HVAC را تمام کنید
  • اتصال به آب اصلی یا حفاری چاه
  • به فاضلاب یا نصب سیستم سپتیکلیست پانچ

پیمانکار ساختمان

سیاری از این مراحل توسط خدمه مستقلی که به عنوان پیمانکار فرعی شناخته می شوند انجام می شود. به عنوان مثال، قاب بندی به طور کلی توسط یک پیمانکار فرعی متخصص در قاب سازی انجام می شود، در حالی که سقف سازی توسط یک پیمانکار فرعی کاملاً متفاوت و متخصص در زمینه سقف انجام می شود. هر پیمانکار فرعی یک تجارت مستقل است. همه پیمانکاران فرعی توسط پیمانکاری هماهنگ می شوند که بر کار نظارت می کند و مسئولیت تکمیل خانه را به موقع و با بودجه دارد.

ما این مراحل مختلف را طی خواهیم کرد تا بتوانید ببینید که چه چیزی درگیر است، همه مراحل را درک کنید و در مورد مواد مختلف مورد استفاده در فرآیند ساخت و ساز اطلاعات کسب کنید. ما از یک خانه معمولی سه خوابه به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد.