ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

خرید تیرچه کرومیت بدون واسطه از کارخانه

خرید تیرچه کرومیت بدون واسطه از کارخانه


تیرهای کرومیت که به عنوان تیرهای فلزی نیز شناخته می شوند، نوع خاصی از تیرها هستند. در ساخت این نوع تیرها برخلاف تیر بتنی در بال یا پاشنه پایین به جای استفاده از دو میلگرد و بتن از 3 یا 4 صفحه فولادی و در بال فوقانی به جای 1 میله از یک نبشی استفاده می شود. استفاده می شود.

 اطلاعات بیشتر در مورد اجرای آرماتوربندی فونداسیون کلیک کنید.

تیرآهن های فلزی کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان دارند و به همین دلیل در انواع مختلفی تولید می شوند. اگر قصد خرید تیرچه کرومیت را دارید می توانید این محصول را از شهر مافوتول تهیه کنید. قیمت تیرچه کرومیت فروخته شده در شهرک مافول بسیار مناسب و با کیفیت می باشد.

تیر فلزی کرومیت دارای سه قسمت بالا، وسط و پایین است. در قسمت زیرین آن ورق فولادی و در قسمت فوقانی ورق نرمی به نام گوشه قرار دارد. ضمناً در قسمت مرکزی، دنده های زیگزاگی بین دو قسمت جوش داده شده است. در بازار ایران به تیرآهن های نجات باز که در تمام قسمت ها از کاغذ و لاستیک ساخته می شود، تیرچه فلزی می گویند. تیر فلزی ثابت است، بنابراین نیازی به برنامه ریزی ندارد. در نتیجه مرحله اجرا تسریع می شود و می توان چندین سقف را در یک مرحله بتن ریزی کرد.

قیمت فلز کرومیت

این نوع چوب کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان دارد که برای تکمیل سقف چوب کرومیت استفاده می شود. در واقع، تیرهای کرومیت فقط برای تحمل وزن بتن مرطوب، قالب و مواد کنترل سقف طراحی شده اند. به طور کلی می توان گفت که چوب کرومیت عمدتاً در اسکلت های فلزی استفاده می شود.

خواص تیرهای کرومیت

تیرهای کرومیت اساساً تیرهایی با ساختار کوچک هستند و باید بر اساس طول، وزن یا بار آنها اندازه گیری شوند. لازم به ذکر است که مهندسان و سازندگان برای تعیین حداقل اندازه تیرها از جداول استفاده می کنند.

این تیرچه ها در خانه های مدرن معمولا تخته هایی به ابعاد 2×10 یا 2×12 هستند که با فاصله 16 اینچ از هم فاصله دارند. خانه های قدیمی ممکن است تخته های ضخیم تر (اما اغلب باریک تر) داشته باشند. آنها می توانند تا 24 اینچ از هم فاصله داشته باشند.

تیرچه های سقفی معمولاً در اندازه های 2x6 ساخته می شوند، اما می توانند 2x4 یا 2x8 نیز باشند.

میله های فلزی کرومیت از سه قسمت زیر تشکیل شده است:

  • بال پایین

  • اعضای قطر
  • بال بالایی

سازه باید قدرت تحمل بارهای مورد انتظار را در مدت زمان طولانی داشته باشد. در بسیاری از کشورها، ساخت و نصب تجهیزات ساختمانی، از جمله اتصال دهنده ها، باید مطابق با استانداردهای آیین نامه ساختمانی باشد. با توجه به سطح مقطع یک اتصال کرومیت معمولی، عمق کلی آن در ایجاد یک سیستم کف یا سقف قابل اعتماد و پایدار بسیار مهم است. هرچه فاصله بین پرتوها بیشتر باشد، عمیق تر خواهد بود.

قیمت تیرچه کرومیت

قیمت میله کرومیت بستگی زیادی به اندازه آن دارد زیرا این محصول به ازای هر متر مربع در بازار به فروش می رسد. در فروش تیرآهن فلزی از شاخص وزن استفاده نمی شود. زیرا در صورت فروش کیلویی تیرآهن، برخی از افراد سودجو اغلب از فولادهای بی کیفیت مانند پرسی، معمولی یا پرتی برای افزایش وزن و سود استفاده می کنند. این فولاد قیمت پایین اما وزن زیادی در بازار دارد که در تیرآهن برای گمراه کردن مشتری استفاده می شود. بنابراین قیمت این نوع تیرآهن به ازای هر متر مربع محاسبه می شود.

دو عامل دیگر در محاسبه بهای تمام شده تیر فلزی، هزینه نیروی کار و استانداردسازی تیر است. نیروی کار حدود 6 تا 10 درصد از قیمت تمام شده یک تیر کرومیت را تحت تأثیر قرار می دهد. با توجه به اینکه هنوز کارخانه های تیرآهن بدون مجوز فعالیت می کنند، هیچ هزینه استانداردسازی برای تولید آنها اعمال نمی شود. در نتیجه باعث کاهش هزینه تولید تیرآهن و ایجاد بی انصافی می شود. بنابراین واحدهای تولیدی استاندارد که قیمت بالاتری دارند فروش کمتری خواهند داشت.

پیدا کردن یک در یک برای مهندسان و سازندگان دشوار است زیرا قیمت تیرهای فلزی به قیمت سایر محصولات فولادی از جمله میلگرد ساده و میلگرد آجدار و قیمت انواع میلگرد از جمله سیمان و بتن بستگی دارد. . ارزش آن بدین ترتیب شهر مفول لیست قیمت انواع کرومیت با اندازه و ابعاد مختلف را در سایت قرار داده است. از این رو شما مشتریان می توانید به راحتی این محصول را با توجه به بودجه خود خریداری کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد