ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

کفپوش پارکت

کفپوش پارکت

کفپوش پارکت نامی است به نوعی کفپوش که ریشه نام آن را مدیون کلمه پارکتری فرانسوی است و به اواسط تا اواخر سال 1600 برمی گردد. کف پارکت که به طور عام با ورسای و گراند تریانون مرتبط است ، نوعی کفپوش چوبی است که از بلوک های کوچک یا نوارهای چوبی ساخته می شود و برای ایجاد یک الگوی منظم و هندسی گذاشته می شود. در روزهای اولیه ، از کفپوش پارکت برای پوشاندن یا جایگزینی کاشی های سرد استفاده می شد و تا به امروز محبوب است.

افزودن بسیاری از جذابیت ها به استفاده از گونه های مختلف چوب مانند بلوط ، گردو ، گیلاس ، آهک ، کاج و افرا ، قرار دادن کف پارکت کاری نیست که برای یک DIY بی تجربه مناسب باشد. کف پارکت که اغلب به عنوان کف موزاییک شناخته می شود ، به لطف جلوه تزئینی بسیار مورد استقبال و تشخیص قرار می گیرد.

به طور معمول در اشکال زاویه ای منظم و هندسی قرار می گیرید ، مربع ها ، مثلث ها و پاستیل هایی را می بینید که در کف پارکت سنتی به شدت نمایان می شوند. گفته می شود ، ستاره ها و اثرات خورشید نیز معمولاً یافت می شوند. برای افرادی که جلوه کلی کمتری را ترجیح می دهند ، الگوهای کلاسیک استخوان شاه ماهی یا شورون جذابیت بیشتری دارند. در واقع امروزه ، الگوی استخوان شاه ماهی بدون شک محبوب ترین انتخاب برای هر کسی است که کف پارکت نصب می کند.

کفپوش پارکت و انواع آن :

کفپوش پارکت امروزه هم از چوب جامد و هم از مهندسی ساخته می شود ، اگرچه در اصل از 100٪ چوب جامد ساخته می شد. همانطور که از نام آن پیداست ، کف پارکت از چوب جامد کف پارکت ساخته شده از قطعات جامد الوار است. از طرف دیگر کف پارکت مهندسی شده از لایه های مختلف چوب ساخته می شود که در بالای آن چوب سخت قرار دارد. مهم نیست که شما کف پارکت جامد را انتخاب می کنید یا مهندسی شده ، ظاهر نهایی همان است.

[caption id="attachment_2606" align="alignnone" width="533"]کفپوش پارکت کفپوش پارکت[/caption]

نصب کفپوش پارکت

بدون شک در هنگام نصب کفپوش پارکت ، این یک وظیفه حرفه ای است. در یک زمان با قیر داغ ، امروزه کف پارکت با استفاده از یک چسب سرد نصب می شود که نتیجه بسیار پایداری دارد. کفپوش پارکت به راحتی تمیز و چشم نواز می شود در راهروها و اتاق خواب ها قرار می گیرد زیرا جایگزینی عالی برای کاشی ها است و زیر پا بسیار گرمتر است.

مانند اکثر کفهای چوبی ، کفپوش های پارکت نیز باید مرتباً با استفاده از جاروبرقی و پاک کننده مرطوب و تمیز تمیز شوند. برای تمیز کردن عمیق ، ممکن است متوجه شوید که به یک محلول شوینده مخصوص کفپوش چوب نیاز دارید ، اما در این صورت ، تامین کننده کف شما می تواند مناسب ترین گزینه را به شما توصیه کند.

[caption id="attachment_2609" align="alignnone" width="533"]کفپوش پارکت کفپوش پارکت[/caption]

کفپوش پارکت چوبی

کفپوش چوبی پارکت نوعی کفپوش چوبی سنتی با سبک بی انتها است که اخیراً به کانون توجهات منتقل شده است. ما طیف وسیعی از کفهای چوبی ، لمینت ، LVT را به سبک مهندسی کف پارکت ارائه می دهیم. این امر به طور عمده به انتخاب بسیاری از نصب های مد روز در لابی ها ، بارها و رستوران های حرفه ای تبدیل شده است. ما در Wood Floor Warehouse به معنای واقعی کلمه جهان را طی کرده ایم و در نظر گرفته ایم که طیف مهیجی از سبک کفپوش پارکت با بهترین کیفیت است و با قدرت خرید عمده آنها با قیمت های بسیار شگفت انگیزی پایین هستند. مشتریان می توانند در نمایشگاههای ما از کفهای مختلف ما به سبک پارکت یک نمایشگر بزرگ ببینند و با نگه داشتن موجودی ما می توانیم ارسال سریع را ارائه دهیم.

روش نصب کفپوش پارکت چوبی

ما به عنوان متخصص کفپوش چوبی ، می توانیم بهترین روشهای نصب مناسب برای کفپوشهای پارکت را بصورت سفارشی ترتیب داده و یا به آنها مشاوره دهیم و به شما در انتخاب سبک مناسب یا کفپوش مناسب کمک کنیم. بسیاری از کفهای چوبی پارکت ما مهندسی شده اند بنابراین خواندن راهنماهای ما قبل از انتخاب خود بسیار مفید خواهد بود. و اگر به مشاوره بیشتری نیاز دارید ، تیم ما برای پاسخگویی به هر گونه س technicalال فنی در مورد این کفپوش های زیبا چوبی سفارش داده شده ، تجربه دارد.

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی دارویی

کفپوش اپوکسی دارویی

کفپوش اپوکسی دارویی و مزایای این محصول :

نظافت و بهداشت در مراکز بهداشتی درمانی ضروری است. برای ادامه خدمات با کیفیت به بیماران ، بیمارستانها و مراکز درمانی باید نه تنها ابزار ، وسایل و تجهیزات آنها را استریل نگه دارند ، بلکه کف آنها را نیز خشک و تمیز نگه دارند. اینجاست که گزینه های کفپوش اپوکسی به ویژه مفید هستند.

این کفپوش رزینی نیز نامیده می شود ، این یک گزینه هوشمند برای مراکز درمانی است ، زیرا قابل تنظیم ، بسیار بادوام و طولانی مدت است. در برابر انواع مایعات مقاوم است ، که برای دور نگه داشتن میکروب ها و باکتری ها بسیار مفید است. علاوه بر این ، پایان نیز درخشان و براق است ، بنابراین زیبایی از نظر عملکرد به خطر نمی افتد.

اگر به دنبال گزینه مناسب کفپوش برای مرکز پزشکی خود هستید ، اپوکسی قطعاً ارزش توجه دارد. مزایای مختلفی را برای راهروهای بیمارستان ، اتاق بیماران و سایر فضاها به ارمغان می آورد. برای تثبیت بیشتر این نکته ، در اینجا برخی از مزایای نصب کفپوش اپوکسی برای مرکز مراقبت های بهداشتی شما آورده شده است.

خصوصیات کفپوش اپوکسی داروئی

مقاومت بالا در برابر آب

کارهای روزانه و عملیات در مراکز مراقبت های بهداشتی اغلب شامل مایعات ، مانند داروها ، سفید کننده ها و سایر مواد شیمیایی است. ریختن آنها روی کف اجتناب ناپذیر است ، به همین دلیل است که کفپوش های مقاوم در برابر مایعات مانند کفپوش اپوکسی بهترین گزینه در این مکان ها است.

دیگر نگران خراب شدن سریع کفپوش خود به دلیل ریختن مایعات با کف های رزینی نباشید. برخلاف بتن ، آنها متخلخل نیستند و می توانند در برابر اکثر مایعات بایستند - این بدان معناست که حتی در صورت استفاده مداوم و سوء استفاده می توانند مدت طولانی دوام بیاورند.

[caption id="attachment_2824" align="alignnone" width="533"]کفپوش اپوکسی دارویی کفپوش اپوکسی دارویی[/caption]

خرید کفپوش اپوکسی و تمیز کردن آسان آن :

برای تمیز نگه داشتن کف Epolast® اپوکسی فقط به مواد شوینده و آب نیاز دارید. از آنجا که سطح غیر متخلخل است ، کثیفی و آلودگی به راحتی پاک می شود و در روز ، زمان و پول و منابع شما و امکانات شما صرفه جویی می شود.

طبقات جذاب و راحت

مراکز بهداشتی و درمانی از بیماران و خانواده های آنها می خواهند که از ترکیب راحتی و سبک مناسب برخوردار باشند. و این با پایه شما شروع می شود - به معنای واقعی کلمه.

از آنجایی که یکپارچه نصب شده اند ، کفپوش Everlast® هیچ ترک یا شکافی برای پنهان شدن آلودگی ها و باکتری ها ندارد ، و کف شما را تمیز ، روشن و بهداشتی با زمان تمیز کردن کمتر می کند. و با طیف گسترده ای از رنگهای روشن و جذاب ، این کفپوش های با دوام ، محیطی دلپذیر را ایجاد می کند که باعث می شود مردم احساس کنند در خانه هستند. نصب کننده های مجرب و مجرب ما حتی می توانند طرح ها و لوگوهایی را ایجاد کنند که با امکانات شما هماهنگ باشد.

نصب کفپوش اپوکسی برای مراقبت های بهداشتی

کفپوش برای مراکز بهداشتی درمانی بسیار فراتر از ظاهر و ظرافت است. این به این دلیل است که مراکز مراقبت های بهداشتی پزشکی ، در بیشتر موارد ، همیشه مجبورند کف خود را تمیز نگه دارند. با این حال ، در صورت تمیز کردن مصالح مورد استفاده برای کفپوش ، این می تواند یک چالش باشد. اکثر مراکز مراقبت های بهداشتی در دنیای امروز از اپوکسی یا پلیمر برای کف خود استفاده می کنند.

اپوکسی یک مایع دو قسمتی است که می تواند به عنوان یک پوشش برای کفهای قدیمی خراب استفاده شود تا کف مقاوم و با کارایی بالا تولید شود. کفهای ساخته شده با این مواد منحصر به فرد ، معمولاً درخشان و براق هستند. با این حال ، یکی از ویژگیهای برجسته این نوع کفپوش ، مقاومت بالای آن در برابر انواع مایعات است. این ویژگی منحصر به فرد برای مراکز درمانی بسیار مهم است زیرا آنها باید میکروب ها و باکتری ها را دور نگه دارند.

اگر به دنبال بهترین گزینه برای کفپوش برای مراکز درمانی خود هستید ، قطعاً باید اپوکسی را برای طبقه خود در نظر بگیرید. تا کنون ، کفپوش اپوکسی دارای کمترین اشکال است. در نتیجه ، این بهترین گزینه کفپوش برای مرکز درمانی شما است. می توانید کف اپوکسی را برای راهرو بیمارستان ، اتاق بیماران ، آشپزخانه ، اتاق های مکانیکی و هر اتاق دیگر در مرکز درمانی خود نصب کنید.

[caption id="attachment_2821" align="alignnone" width="533"]کفپوش اپوکسی دارویی کفپوش اپوکسی دارویی[/caption]

خرید کفپوش اپوکسی داروئی و فواید آن

1.مقاوم در برابر مایعات

مایعات (سفید کننده ، داروها و سایر مواد شیمیایی) بخشی جدایی ناپذیر از یک مرکز بهداشتی درمانی هستند. مراکز بهداشتی و درمانی نمی توانند جلوی ریختن این مایعات و لکه دار شدن آنها را بگیرند. این بدان معناست که شما احتمالاً در تمیز نگه داشتن کف مراکز درمانی خود با مشکل روبرو خواهید شد و به همین دلیل ، برای تأسیسات مراقبت های بهداشتی خود به کفپوش مقاوم در برابر مایعات نیاز خواهید داشت.

با کفپوش های اپوکسی ، نگران ریختن مایعات روی کف خود نخواهید بود ، همچنین با پوشاندن کفپوش های بتنی قدیمی خود با اپوکسی ، آنها را در برابر مایعات غیر قابل نفوذ می کنید. گزینه های کف مانند بتن معمولاً متخلخل و در برابر اکثر مایعات بی دفاع هستند. این می تواند باعث شود که کفپوش شما به سرعت خراب شود - به ویژه هنگامی که این سوء استفاده برای مدت طولانی ادامه یابد. با پوشاندن سطح اپوکسی می توانید مقاومت کفپوش جدید در برابر مایعات را افزایش دهید. برای بررسی وضعیت فعلی طبقات خود قبل از هر چیز با یک نصب کننده اپوکسی مجرب تماس بگیرید.

واترپروف

واترپروف

واترپروف و کفپوش اپوکسی :

عایق رطوبتی فرایند ساختن یک شیء یا سازه ضد آب یا مقاوم در برابر آب است ، به طوری که تحت تأثیر آب قرار می گیرد یا در شرایط خاص در برابر نفوذ آب مقاومت می کند. چنین مواردی ممکن است در محیط های مرطوب یا زیر آب تا اعماق مشخص استفاده شود.

مقاوم در برابر آب و ضد آب اغلب به نفوذ آب در حالت مایع و احتمالاً تحت فشار اشاره دارد ، در حالی که اثبات مرطوب به مقاومت در برابر رطوبت یا رطوبت اشاره دارد. نفوذ بخار آب از طریق یک ماده یا ساختار به عنوان نرخ انتقال بخار رطوبت (MVTR) گزارش می شود.

بدنه قایق ها و کشتی ها زمانی با استفاده از تار یا زمین ضد آب می شدند. اقلام مدرن ممکن است با استفاده از پوشش های ضد آب یا با درزگیری درزها با واشر یا حلقه های ضد آب ضد آب شوند.

از عایق رطوبتی در رابطه با سازه های ساختمان (مانند زیرزمین ، عرشه یا مناطق مرطوب) ، کشتی های آبی ، بوم ، لباس (بارانی یا چادر) ، دستگاه های الکترونیکی و بسته بندی کاغذی (مانند کارتن مایعات) استفاده می شود.

عایق رطوبتی یا  واترپروف

در ساخت و ساز ، ساختمان یا سازه ای با استفاده از غشاها و روکش ها برای محافظت از محتویات و یکپارچگی سازه ضد آب می شوند. ضد آب بودن پوشش ساختمان در مشخصات ساختمان در 07 - حفاظت حرارتی و رطوبت در MasterFormat 2004 ، توسط موسسه مشخصات ساخت و ساز ذکر شده است ، و شامل مصالح سقف و ضد آب است.

ساختمان سازی و واترپروف

در ساختمان سازی ، عایق رطوبتی یک جنبه اساسی در ایجاد پوشش ساختمان است ، که یک محیط کنترل شده است. مواد پوشش سقف ، نمای جانبی ، فونداسیون و همه نفوذهای مختلف از طریق این سطوح باید ضد آب و گاهی ضد آب باشند.

مواد سقف عموماً طوری طراحی شده اند که در برابر آب مقاوم بوده و از سقف شیب دار آب بیرون می ریزند ، اما در برخی شرایط مانند آبگیری یخ و سقف های مسطح ، سقف باید ضد آب باشد. انواع مختلفی از سیستم های غشایی ضد آب در دسترس هستند ، از جمله کاغذ نمدی یا کاغذ قیر با آسفالت یا قیر برای ساخت سقف ، سایر عایق های قیری ، لاستیک EPDM اتیلن پروپیلن دین ، ​​هیپالون ، پلی وینیل کلراید ، سقف مایع و موارد دیگر.

دیوارها تحت آب ایستاده قرار نمی گیرند و غشاهای مقاوم در برابر آب که به عنوان روکش خانه استفاده می شوند ، به اندازه ای متخلخل هستند که اجازه خروج رطوبت را می دهند. دیوارها همچنین دارای موانع بخار یا موانع هوایی هستند. عایق رطوبتی یکی دیگر از جنبه های ضد آب است. دیوارهای بنایی برای جلوگیری از افزایش رطوبت با یک دوره مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده اند و بتن در پایه ها باید مقاوم در برابر رطوبت یا ضد آب با روکش مایع ، غشای ضد آب زیرزمین (حتی زیر کف اسلب بتنی که معمولاً از ورقه های پلی اتیلن استفاده می شود) باشد.

[caption id="attachment_2858" align="alignnone" width="533"]واترپروف خرید کفپوش اپوکسی[/caption]

انواع عایق های زیرزمینی

مخزن: این ضد آب است که در مواردی استفاده می شود که ساختار زیر زمین به طور مداوم یا دوره ای در سطح آب نشسته است. این باعث ایجاد فشار هیدرواستاتیک بر غشا و ساختار می شود و نیاز به محصور شدن کامل ساختار زیرزمین در یک غشای مخزنی ، زیر اسلب و دیوارها دارد.

رال رنگ اپوکسی

کفپوش اپوکسی و رال رنگ :

خرید کفپوش اپوکسی و داستان.

آنچه باید بدانید و آنچه که مطلقا نباید بدانید
اولین چیزی که باید بدانید این است که روکش اپوکسی کف گاراژ مانند رنگ معمولی کف نیست و همه اپوکسی ها یکسان نیستند.
بنابراین پوشش کف اپوکسی دقیقاً چیست؟

خرید کفپوش اپوکسی معمولاً دو قسمتی هستند که بر پایه مواد جامد ، بر پایه حلال یا بر اساس آب هستند. کفپوش اپوکسی از یک قسمت رزین و یک قسمت سخت کننده تشکیل شده است ، درست مانند چسب اپوکسی.

رال رنگ کفپوش اپوکسی

رنگهای معمولی کف گاراژ یک قسمت روغن یا آب است. رنگ کف اپوکسی با کیفیت بالا نه یک قسمت است ، نه روغنی است و نه پایه آب و همه اپوکسی ها یکسان نیستند و شما باید دلیل آن را بدانید بنابراین نیازی نیست که برای دومین بار کف خود را انجام دهید. خواندن این صفحه در وقت ، پول و درد دل شما صرفه جویی می کند.

اگر مانند بسیاری از مردم هستید ، به احتمال زیاد قبلاً با رنگ های اپوکسی برخورد نکرده اید و آن را فقط دسته دیگری از رنگ ها مانند نیمه براق یا مینای دندان می دانید. قرار دادن کفپوش اپوکسی در همان طبقه با رنگهای معمولی کف گاراژ مانند این است که بگویید فولکس واگن بیتل همان فراری است زیرا هر دو اتومبیل هستند. پوشش کف اپوکسی معمولاً یک پوشش دو قسمتی است که به جای یک جزء ، با هم مخلوط می کنید.

[caption id="attachment_2888" align="alignnone" width="533"]رال رنگ اپوکسی رال رنگ اپوکسی[/caption]

پوشش کفپوش اپوکسی

پوشش کف اپوکسی به نسبت گاراژ یا هر کف بتنی شما بهتر از هر نوع روغن معمولی ، رنگ آب یا مینای دندان چسبیده است ، فکر کنید چسب اپوکسی از نوع چسبندگی در مقابل چسب نواری استفاده می کند. کف شما ظاهر بسیار چشمگیرتری با یک سطح براق فوق العاده بالا دارد که هیچ رنگ معمولی نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد ، همچنین ضد آب ، ضد قارچ و کپک نیز خواهد بود. یک کفپوش اپوکسی خوب هنگام پخت و پز فقط ضد لک است و تمیز کردن آن مانند تمیز کردن تابه تفلون شما است. پوششهای اپوکسی ما در رنگهای مختلف و رنگهای سفارشی برای کفهای بزرگتر موجود است.

ما همچنین پوسته های تزئینی رنگی داریم که می توان آنها را برای ظاهر گرانیت به اپوکسی اضافه کرد. علاوه بر همه ویژگی های فوق ، بهترین قسمت این است که کفپوش اپوکسی ArmorGarage شما نصب آسان است و می تواند تا 20 سال برای شما دوام بیاورد! در زیر آنچه را که از بیش از 25 سال فعالیت در اپوکسی و بزرگترین نصب کننده کفپوش اپوکسی در منطقه Tri State آموخته ایم ، مرور می کنیم.

ما هر نوع کف را با هر نوع محصولی که تا به حال اختراع شده است انجام داده ایم ، بنابراین می دانیم دقیقاً چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و این دلیلی است که ما بزرگترین فروشندگان آنلاین کفپوش اپوکسی آنلاین هستیم. برای راحتی شما پیوندهای سریعی به سیستم های اپوکسی ما در انتهای صفحه وجود دارد که می توانید اطلاعات اضافی محصول را مشاهده کرده و مستقیماً بدون نیاز به پر کردن فرم ها یا قالب های من سفارش دهید.

[caption id="attachment_2885" align="alignnone" width="533"]کفپوش اپوکسی کفپوش اپوکسی[/caption]

 انواع مختلف کفپوش اپوکسی پارکینگ

بهترین اپوکسی های کف بر پایه جامد هستند. با 100٪ جامدات آلیفاتیک بهترین نوع است. معنی آن چیست؟ این بدان معناست که با 100 sol جامدات 100 paint رنگ می گیرید به طوری که هر چه را کنار بگذارید همان چیزی است که به دست می آورید. با اپوکسی هایی که 100٪ جامد نیستند ، هر درصد کمتر از 100٪ ، درصد رنگی است که با خشک شدن از بین می رود. بخشی که تبخیر می شود یا در مورد رنگهای جامد حلال است و یا در مورد رنگهای اپوکسی بر پایه آب. به عنوان مثال ، اگر اپوکسی 50 sol جامد باشد به این معنی است که 50 the از روکش مورد استفاده شما با خشک شدن از بین می رود.

رنگ های بر پایه آب

هرچه درصد مواد جامد کمتر باشد ، کیفیت پایین یک قاعده خوب است ، رنگهای پایه آب کمترین کیفیت را دارند. استثناء Primers & Topcoats است ، پرایمرها معمولاً درصد کمی از مواد جامد دارند زیرا نازک تر شده و به نوعی در حفره های بتن نفوذ می کنند ، پوشش های بالا باید دارای اورتان باشند که درصدی از مواد جامد را جابجا می کند. بنابراین خوب است که پرایمرها و روکشها مواد جامد کمتری داشته باشند ، فقط سعی کنید از محصولات بر پایه آب استفاده نکنید.

اگر WB را در نام محصول یا شماره قطعه مشاهده می کنید ، بر اساس آب است. همچنین یک نکته پایانی درصد بالایی از اپوکسی های جامد به اندازه 100٪ اپوکسی های جامد نیست. هرگز هرگز نبوده و نخواهد بود و فقط باید به عنوان آغازگر مورد استفاده قرار گیرد. با همه اپوکسی های سیکلوآلیفاتیک که صرفه جویی در هزینه اپوکسی هیبریدی دارند و زودتر از موعد پوشیده می شوند ، حباب در حین استفاده و به راحتی زرد می شوند.

مواد رال رنگ اپوکسی

مواد 100٪ اپوکسی فقط برای پنهان کردن لکه ها نیست بلکه برای اطمینان از خرید بالاترین درجه اپوکسی ممکن است ، به علاوه بالاترین ساختار ممکن برای جلوگیری از بلند شدن لاستیک داغ هنگام استفاده از تراشه. پوشش های پلی یوریا مشابه درصد کمتر اپوکسی جامد با مشکلات عملکرد مشابه هستند. ما اینها را به عنوان مهر و موم بتنی طبقه بندی می کنیم.

خرید کفپوش اپوکسی

بتن ماله پروانه ای

بتن ماله پروانه ای

بتن ماله پروانه ای و کفپوش اپوکسی :

یکی از مهمترین و پرکاربردترین دستگاهها در پروژه های ساختمانی انبوه و صنعت ساختمان ، ماله برقی است که در عملیات بتن برای صاف کردن سطوح بزرگ و به پایان رساندن سطح بتن نقش دارد. ماله های برقی به ماله های برقی یا موتور نیز معروف هستند.

به همین دلیل ماله های موتوری و برقی نیز ماله های برقی نامیده می شوند که دارای چهار تیغه پروانه ای شکل در زیر شاسی خود بوده و نقش اصلی را در صاف شدن سطوح بتنی ایفا می کنند.

اجزای مایع دستی:

  • شاسی ماله برقی
  • موتور ماله برقی
  • ماله تابه هلیکوپتر
  • تیغه ماله موتور

بتن ماله پروانه ای و کاربرد آن در کفپوش اپوکسی

در واقع ماله برقی بسیار م effectiveثر است و در مکانهایی استفاده می شود که سطوح صاف بتنی در پروژه های ساختمانی به نیروی انسانی زیادی نیاز دارد. از آنجایی که استفاده از منابع انسانی در پروژه های عمرانی مقرون به صرفه نیست ، از یک ماله قدرت که دارای قدرت و سرعت بالایی است ، بهره می برند. موارد دیگر استفاده از ماله برقی عبارتند از:

  • بتن را صیقل می دهد و آن را به طور یکنواخت صاف می کند.
  • برطرف کننده و برطرف کننده ترک های روی سطح بتن می باشد.
  • لبه های باقیمانده را که پس از پاشش بتنی روی سطح باقی می مانند ، بر می دارد.
  • سطح بتن را فشرده و فشرده کنید.
  • این اجازه می دهد تا شن و ماسه بزرگتر جذب بتن شوند و در نهایت سطح بهتری به دست آورند.
  • کف سازی سطوح فضاهای بزرگ و جادار مانند سالن های بدنسازی ، فرودگاه ها و نمایشگاه ها.
  • بالا و پایین و زبری و منافذ باقی مانده بر روی سطوح بتنی را از بین ببرید.

[caption id="attachment_2751" align="alignnone" width="533"]خرید کفپوش اپوکسی خرید کفپوش اپوکسی[/caption]

انواع ماله برقی:

استفاده از پیشرانه های مختلف برای پیش بردن ماله قدرت دلیل انواع مختلف این ماله است. ماله برقی می تواند مانند موتور بنزینی یا دیزلی یا موتور الکتریکی

کار کند. ماله های برقی بر اساس سه بعد اصلی ابعاد ، سوخت و سرنشین طبقه بندی و مورد استفاده قرار می گیرند:

خرید کفپوش اپوکسی و ماله دستی آن :

این نوع ماله دارای دسته ای است که توسط اپراتور هدایت می شود و اپراتور از کنار آن می گذرد. این نوع ماله در پروژه های بتنی کوچک و متوسط ​​مانند پمپ بنزین ها ، پیاده روها و پارکینگ های کلاسی استفاده می شود. استفاده از این نوع ماله بیشتر از ماله برقی سرنشین دار رایج است.

ماله برقی سرنشین دار:

این نوع ماله ها ماشین کاری می شوند و معمولاً دارای دو موتور یا ملخ هستند که اپراتور آنها را سوار کرده و به سطوح بتنی هدایت می کند. این مدل

ماله برای سازه های بزرگ که دارای حجم کاری زیاد و سطوح بزرگ و بدون درز هستند مانند فرودگاه ها و نمایشگاه ها استفاده می شود. استفاده از ماله برقی دست ساز سرعت و کیفیت کار را افزایش می دهد و به دلیل وزن اپراتور و دستگاه بر روی سطح بتنی ریخته می شود ، سطح آن صاف و صاف است.

[caption id="attachment_2753" align="alignnone" width="533"]بتن ماله پروانه ای بتن ماله پروانه ای[/caption]

ماله قدرت دیزل:

برای پیشران موتور از موتورهای دیزلی استفاده می شود ، به همین دلیل به آن موتور دیزلی می گویند.

ادامه مطلب

بتن ماله پروانه