ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی دارویی

کفپوش اپوکسی دارویی

کفپوش اپوکسی دارویی و مزایای این محصول :

نظافت و بهداشت در مراکز بهداشتی درمانی ضروری است. برای ادامه خدمات با کیفیت به بیماران ، بیمارستانها و مراکز درمانی باید نه تنها ابزار ، وسایل و تجهیزات آنها را استریل نگه دارند ، بلکه کف آنها را نیز خشک و تمیز نگه دارند. اینجاست که گزینه های کفپوش اپوکسی به ویژه مفید هستند.

این کفپوش رزینی نیز نامیده می شود ، این یک گزینه هوشمند برای مراکز درمانی است ، زیرا قابل تنظیم ، بسیار بادوام و طولانی مدت است. در برابر انواع مایعات مقاوم است ، که برای دور نگه داشتن میکروب ها و باکتری ها بسیار مفید است. علاوه بر این ، پایان نیز درخشان و براق است ، بنابراین زیبایی از نظر عملکرد به خطر نمی افتد.

اگر به دنبال گزینه مناسب کفپوش برای مرکز پزشکی خود هستید ، اپوکسی قطعاً ارزش توجه دارد. مزایای مختلفی را برای راهروهای بیمارستان ، اتاق بیماران و سایر فضاها به ارمغان می آورد. برای تثبیت بیشتر این نکته ، در اینجا برخی از مزایای نصب کفپوش اپوکسی برای مرکز مراقبت های بهداشتی شما آورده شده است.

خصوصیات کفپوش اپوکسی داروئی

مقاومت بالا در برابر آب

کارهای روزانه و عملیات در مراکز مراقبت های بهداشتی اغلب شامل مایعات ، مانند داروها ، سفید کننده ها و سایر مواد شیمیایی است. ریختن آنها روی کف اجتناب ناپذیر است ، به همین دلیل است که کفپوش های مقاوم در برابر مایعات مانند کفپوش اپوکسی بهترین گزینه در این مکان ها است.

دیگر نگران خراب شدن سریع کفپوش خود به دلیل ریختن مایعات با کف های رزینی نباشید. برخلاف بتن ، آنها متخلخل نیستند و می توانند در برابر اکثر مایعات بایستند - این بدان معناست که حتی در صورت استفاده مداوم و سوء استفاده می توانند مدت طولانی دوام بیاورند.

[caption id="attachment_2824" align="alignnone" width="533"]کفپوش اپوکسی دارویی کفپوش اپوکسی دارویی[/caption]

خرید کفپوش اپوکسی و تمیز کردن آسان آن :

برای تمیز نگه داشتن کف Epolast® اپوکسی فقط به مواد شوینده و آب نیاز دارید. از آنجا که سطح غیر متخلخل است ، کثیفی و آلودگی به راحتی پاک می شود و در روز ، زمان و پول و منابع شما و امکانات شما صرفه جویی می شود.

طبقات جذاب و راحت

مراکز بهداشتی و درمانی از بیماران و خانواده های آنها می خواهند که از ترکیب راحتی و سبک مناسب برخوردار باشند. و این با پایه شما شروع می شود - به معنای واقعی کلمه.

از آنجایی که یکپارچه نصب شده اند ، کفپوش Everlast® هیچ ترک یا شکافی برای پنهان شدن آلودگی ها و باکتری ها ندارد ، و کف شما را تمیز ، روشن و بهداشتی با زمان تمیز کردن کمتر می کند. و با طیف گسترده ای از رنگهای روشن و جذاب ، این کفپوش های با دوام ، محیطی دلپذیر را ایجاد می کند که باعث می شود مردم احساس کنند در خانه هستند. نصب کننده های مجرب و مجرب ما حتی می توانند طرح ها و لوگوهایی را ایجاد کنند که با امکانات شما هماهنگ باشد.

نصب کفپوش اپوکسی برای مراقبت های بهداشتی

کفپوش برای مراکز بهداشتی درمانی بسیار فراتر از ظاهر و ظرافت است. این به این دلیل است که مراکز مراقبت های بهداشتی پزشکی ، در بیشتر موارد ، همیشه مجبورند کف خود را تمیز نگه دارند. با این حال ، در صورت تمیز کردن مصالح مورد استفاده برای کفپوش ، این می تواند یک چالش باشد. اکثر مراکز مراقبت های بهداشتی در دنیای امروز از اپوکسی یا پلیمر برای کف خود استفاده می کنند.

اپوکسی یک مایع دو قسمتی است که می تواند به عنوان یک پوشش برای کفهای قدیمی خراب استفاده شود تا کف مقاوم و با کارایی بالا تولید شود. کفهای ساخته شده با این مواد منحصر به فرد ، معمولاً درخشان و براق هستند. با این حال ، یکی از ویژگیهای برجسته این نوع کفپوش ، مقاومت بالای آن در برابر انواع مایعات است. این ویژگی منحصر به فرد برای مراکز درمانی بسیار مهم است زیرا آنها باید میکروب ها و باکتری ها را دور نگه دارند.

اگر به دنبال بهترین گزینه برای کفپوش برای مراکز درمانی خود هستید ، قطعاً باید اپوکسی را برای طبقه خود در نظر بگیرید. تا کنون ، کفپوش اپوکسی دارای کمترین اشکال است. در نتیجه ، این بهترین گزینه کفپوش برای مرکز درمانی شما است. می توانید کف اپوکسی را برای راهرو بیمارستان ، اتاق بیماران ، آشپزخانه ، اتاق های مکانیکی و هر اتاق دیگر در مرکز درمانی خود نصب کنید.

[caption id="attachment_2821" align="alignnone" width="533"]کفپوش اپوکسی دارویی کفپوش اپوکسی دارویی[/caption]

خرید کفپوش اپوکسی داروئی و فواید آن

1.مقاوم در برابر مایعات

مایعات (سفید کننده ، داروها و سایر مواد شیمیایی) بخشی جدایی ناپذیر از یک مرکز بهداشتی درمانی هستند. مراکز بهداشتی و درمانی نمی توانند جلوی ریختن این مایعات و لکه دار شدن آنها را بگیرند. این بدان معناست که شما احتمالاً در تمیز نگه داشتن کف مراکز درمانی خود با مشکل روبرو خواهید شد و به همین دلیل ، برای تأسیسات مراقبت های بهداشتی خود به کفپوش مقاوم در برابر مایعات نیاز خواهید داشت.

با کفپوش های اپوکسی ، نگران ریختن مایعات روی کف خود نخواهید بود ، همچنین با پوشاندن کفپوش های بتنی قدیمی خود با اپوکسی ، آنها را در برابر مایعات غیر قابل نفوذ می کنید. گزینه های کف مانند بتن معمولاً متخلخل و در برابر اکثر مایعات بی دفاع هستند. این می تواند باعث شود که کفپوش شما به سرعت خراب شود - به ویژه هنگامی که این سوء استفاده برای مدت طولانی ادامه یابد. با پوشاندن سطح اپوکسی می توانید مقاومت کفپوش جدید در برابر مایعات را افزایش دهید. برای بررسی وضعیت فعلی طبقات خود قبل از هر چیز با یک نصب کننده اپوکسی مجرب تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد