ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

واترپروف

واترپروف

واترپروف و کفپوش اپوکسی :

عایق رطوبتی فرایند ساختن یک شیء یا سازه ضد آب یا مقاوم در برابر آب است ، به طوری که تحت تأثیر آب قرار می گیرد یا در شرایط خاص در برابر نفوذ آب مقاومت می کند. چنین مواردی ممکن است در محیط های مرطوب یا زیر آب تا اعماق مشخص استفاده شود.

مقاوم در برابر آب و ضد آب اغلب به نفوذ آب در حالت مایع و احتمالاً تحت فشار اشاره دارد ، در حالی که اثبات مرطوب به مقاومت در برابر رطوبت یا رطوبت اشاره دارد. نفوذ بخار آب از طریق یک ماده یا ساختار به عنوان نرخ انتقال بخار رطوبت (MVTR) گزارش می شود.

بدنه قایق ها و کشتی ها زمانی با استفاده از تار یا زمین ضد آب می شدند. اقلام مدرن ممکن است با استفاده از پوشش های ضد آب یا با درزگیری درزها با واشر یا حلقه های ضد آب ضد آب شوند.

از عایق رطوبتی در رابطه با سازه های ساختمان (مانند زیرزمین ، عرشه یا مناطق مرطوب) ، کشتی های آبی ، بوم ، لباس (بارانی یا چادر) ، دستگاه های الکترونیکی و بسته بندی کاغذی (مانند کارتن مایعات) استفاده می شود.

عایق رطوبتی یا  واترپروف

در ساخت و ساز ، ساختمان یا سازه ای با استفاده از غشاها و روکش ها برای محافظت از محتویات و یکپارچگی سازه ضد آب می شوند. ضد آب بودن پوشش ساختمان در مشخصات ساختمان در 07 - حفاظت حرارتی و رطوبت در MasterFormat 2004 ، توسط موسسه مشخصات ساخت و ساز ذکر شده است ، و شامل مصالح سقف و ضد آب است.

ساختمان سازی و واترپروف

در ساختمان سازی ، عایق رطوبتی یک جنبه اساسی در ایجاد پوشش ساختمان است ، که یک محیط کنترل شده است. مواد پوشش سقف ، نمای جانبی ، فونداسیون و همه نفوذهای مختلف از طریق این سطوح باید ضد آب و گاهی ضد آب باشند.

مواد سقف عموماً طوری طراحی شده اند که در برابر آب مقاوم بوده و از سقف شیب دار آب بیرون می ریزند ، اما در برخی شرایط مانند آبگیری یخ و سقف های مسطح ، سقف باید ضد آب باشد. انواع مختلفی از سیستم های غشایی ضد آب در دسترس هستند ، از جمله کاغذ نمدی یا کاغذ قیر با آسفالت یا قیر برای ساخت سقف ، سایر عایق های قیری ، لاستیک EPDM اتیلن پروپیلن دین ، ​​هیپالون ، پلی وینیل کلراید ، سقف مایع و موارد دیگر.

دیوارها تحت آب ایستاده قرار نمی گیرند و غشاهای مقاوم در برابر آب که به عنوان روکش خانه استفاده می شوند ، به اندازه ای متخلخل هستند که اجازه خروج رطوبت را می دهند. دیوارها همچنین دارای موانع بخار یا موانع هوایی هستند. عایق رطوبتی یکی دیگر از جنبه های ضد آب است. دیوارهای بنایی برای جلوگیری از افزایش رطوبت با یک دوره مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده اند و بتن در پایه ها باید مقاوم در برابر رطوبت یا ضد آب با روکش مایع ، غشای ضد آب زیرزمین (حتی زیر کف اسلب بتنی که معمولاً از ورقه های پلی اتیلن استفاده می شود) باشد.

[caption id="attachment_2858" align="alignnone" width="533"]واترپروف خرید کفپوش اپوکسی[/caption]

انواع عایق های زیرزمینی

مخزن: این ضد آب است که در مواردی استفاده می شود که ساختار زیر زمین به طور مداوم یا دوره ای در سطح آب نشسته است. این باعث ایجاد فشار هیدرواستاتیک بر غشا و ساختار می شود و نیاز به محصور شدن کامل ساختار زیرزمین در یک غشای مخزنی ، زیر اسلب و دیوارها دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد