ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

عناصر مهم در بسته بندی چیپس میوه

 

عناصر مهم در بسته بندی چیپس میوه

بسته بندی یکی از مهمترین عناصر در تولید و عرضه هر محصولی است. بسته بندی موثر، تمیز و باکیفیت به طور بسیار موثری باعث افزایش فروش محصول نهایی می شود. هزینه های بسته بندی متفکرانه و صحیح هزینه نیست. این یک سرمایه گذاری محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی میوه خشک اینجا کلیک کنید.

ظاهر و طراحی بسته بندی هر محصولی بهترین تبلیغ برای آن محصول است. اگر زیباترین و خلاقانه ترین بسته بندی را برای محصولات خود انتخاب کنید، نه تنها ضرر خواهید کرد، بلکه فروش بیشتری نیز خواهید داشت. زیرا شما تصویری واقعی و منحصر به فرد از برند خود در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کنید.

بسته بندی میوه خشک مانند هر محصول دیگری است. مهم نیست که میوه خشک چقدر خوب باشد، ممکن است چندان جذاب به نظر نرسد. استفاده از ظروف باکیفیت و شیک برای بسته بندی این محصولات ظاهر آن ها را برای مشتریان دلپذیر می کند. در صورت استفاده از ظروف بادوام، این بسته بندی یک ارزش افزوده محسوب می شود.

ساخت بسته بندی میوه 

در اینجا برخی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام ساخت بسته بندی در نظر بگیرید آورده شده است:

بسته بندی باید به گونه ای باشد که محصولات داخل آن در حین نگهداری و حمل و نقل از هرگونه آسیب محافظت شود.

در صورت استفاده از مقوا و جعبه چوبی، مشخصات مقوا باید مطابق با استاندارد ملی ایران شماره 36 و 1035 باشد.

تجهیزات و ظروف مورد استفاده برای بسته بندی آجیل باید نو، سالم، تمیز، خشک و عاری از آلودگی و بوهای نامطبوع باشند.

بسته بندی باید به گونه ای باشد که محصول از رطوبت و نور محافظت شود و وارد گرد و غبار و کثیفی نشود.

در نهایت بهتر است وزن خالص هر بسته از 10 کیلوگرم بیشتر نباشد.

اما در مورد نوع و نوع بسته بندی چیپس میوه چطور؟ آیا همه انواع و اشکال برای ظروف میوه خشک مناسب هستند؟ در قسمت بعدی به انواع بسته بندی میوه های خشک و مزایا و معایب آن ها می پردازیم.

انواع بسته بندی میوه خشک

میوه های خشک یا چیپس را می توان در کارتن یا جعبه مقوایی بسته بندی کرد و یا حتی در نایلکس قرار داد. اما ارزشی به محصول اضافه نمی کنند. پس بیایید کمی خلاقانه فکر کنیم و به سراغ بسته بندی های بهتر و مشتری پسندتر برویم.

بسته بندی پلاستیکی چیپس میوه

اگر قصد دارید محصول خود را به صورت عمده بفروشید، پلاستیک احتمالا بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است. اگرچه بسته بندی میوه خشک در پلاستیک از آن در برابر آلودگی محافظت می کند، اما در برابر دما و نور خورشید مقاوم نیست.

بسته بندی چیپس میوه در پلاستیک فقط برای پرورش دهندگانی مناسب است که می خواهند محصولات خود را به مشتریان عمده فروشی یا تاجران میوه خشک عرضه کنند. نگهداری طولانی مدت میوه خشک در پلاستیک می تواند باعث ظاهر شدن کپک شود.

دستگاه تنظیم برق

کاغذ کرافت یا مقوا از سلولز مصنوعی ساخته شده و در رنگ های متنوعی تولید می شود. کاغذ کرافت بسیار بادوام است، میوه، یکی از محبوب ترین مواد بسته بندی در بازار ادویه و میوه خشک است. کرافت ظاهری زیبا و مشتری پسند دارد و از اکثر محصولات در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کند.

برخی از انواع سی دی کرافت دارای قسمتی به نام پنجره هستند که از پلاستیک ساخته شده و از طریق آن محتویات بسته قابل مشاهده است. شایان ذکر است که کاغذ کرافت قابل بازیافت است. این کاغذها معمولاً با وزن 40 گرم در بازار به فروش می رسند.

بسته بندی شده در جعبه کریستالی

ظروف پلی کریستالی یا کریستالی گزینه های خوبی برای بسته بندی چیپس میوه هستند. این ظروف از مواد پلی استایرن ساخته شده اند که یک پلاستیک سخت است. پلی استایرن به دلیل مقاومت و هزینه کم طرفداران زیادی در بازار بسته بندی دارد.

برخی از مزایای ظروف کریستالی شفافیت، سختی و جذب کم آب است. شایان ذکر است که این نوع سی دی ها قطبی کمتری دارند. از این رو عایق خوبی برای گرما و رطوبت محسوب می شود. البته نقطه ضعف این صفحات نسبت به کرافت را می توان قیمت بالای آنها دانست.

بسته بندی در جعبه فلزی

در نهایت به جعبه های فلزی برای بسته بندی میوه های خشک می رسیم. جعبه های فلزی را می توان گران ترین ماده برای بسته بندی در نظر گرفت. به همین دلیل شاید استفاده از این ماده برای بسته بندی چیپس میوه چندان مقرون به صرفه نباشد.

با این حال، قوطی های فلزی ارزش افزوده قابل توجهی برای محصول ایجاد می کنند. شاید بسیاری از افراد به دلیل بسته بندی فلزی و علاقه به جمع آوری قوطی های فلزی آن محصولات را انتخاب کنند.

استفاده از این بسته بندی برای بازار داخلی توصیه نمی شود. اما اگر قصد حضور طولانی مدت در بازارهای بین المللی را دارید، می توانید قوطی های فلزی را نیز به عنوان یک گزینه جدی در نظر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد