انواع کاغذ چاپ کاتالوگ و طراحی کاتالوگ در اصفهان :
استفاده از کاتالوگ, یکی از روش های تبلیغاتی موثری است که امروزه توسط بسیاری از شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. نکته بسیار مهمی که در مورد کاتالوگ وجود دارد آن است که کیفیت کاغذ, تاثیر مستقیمی روی کیفیت نهایی کاتالوگ خواهد داشت. بنابراین اگر قصد سفارش کاتالوگ را دارید برای آشنایی بیشتر با انواع کاغذ چاپ کاتالوگ در ادامه این مقاله همراه نکسوس باشید.
یکی از بهترین روش هایی که شرکتهای مختلف از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی,غذایی, دارویی, دستگاهها و ماشینآلات و… میتوانند از آن برای تبلیغ کالاها و خدمات جدید خود استفاده کنند چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی است. این شرکت ها به راحتی میتوانند با شناسایی مخاطبین هدف و توزیع مناسب کاتالوگ های خود, نقش مهمی در شناسایی برند تجاری خود و افزایش سودآوری برای مجموعه داشته باشند.
کاتالوگ, یک دفترچه هدفمند است که با در اختیار قرار دادن اطلاعات مفید به طور کاملا منظم و شفاف به مشتری، سعی در شناسایی بیشتر برند, کالا و خدمات برند دارد. از این رو باید گفت چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی و استفاده از آن برای تبلیغات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
شما از طریق یک کاتالوگ تبلیغاتی قادر هستید تا به طور موثر با مشتریان هدف ارتباط برقرار کرده و راهنماییهای لازم را در سریعترین زمان ممکن در اختیار وی قرار دهید.
نکته بسیار مهمی که در چاپ کاتالوگ وجود دارد آن است که هرچه کیفیت چاپ آن بیشتر باشد طبیعتا بیشتر میتواند توجه مشتریان را به خود جلب نماید و همچنین توزیع کاتالوگ های شفاف و با کیفیت سبب افزایش پرستیژ برند تجاری شما نیز خواهد شد, برای آنکه بتوانید یک کاتالوگ کاملا حرفه ای و شیک داشته باشید نیاز است تا مواردی نظیر انتخاب نوع کاغذ مناسب,صفحهبندی و صفحهآرایی اصولی و مناسب و برش آن به خوبی در نظر گرفته شده باشد.
در ادامه این مقاله با انواع کاغذهای مناسب که برای طراحی کاتالوگ مناسب هستند آشنا خواهیم شد.
برای ادامه مطلب انواع کاغذ چاپ کاتالوگ کلیک کنید.
ساخت تیزر با لوگو موشن یکی از شیوه های تبلیغات نوین می باشد بنابراین ضروری است تا از شیوههای جدیدی برای جذابیت بیشتر لوگوی برند تجاری خود استفاده کنید. اگر تمایل دارید بدانید که تیزر لوگو خام چیست و چه کاربردی دارید در این مقاله همراه نکسوس باشید.
چند سالی است که استفاده از لوگوهای ثابت جای خود را به لوگوهای متحرک دادهاند. این شیوه متحرک سازی لوگو به یکی از محبوبترین عناصر در ساخت تیزرها تبدیل شده به طوری که امروزه کمتر کسی را مشاهده میکنید که در ابتدای تیزر تبلیغاتی خود تنها از یک لوگوی ساده و ثابت استفاده کرده باشد.
تمایل به استفاده از چنین لوگوهایی سبب شده تا طراحان از شیوهها و عناصر بصری جذابی برای متحرکسازی لوگوها و ثبت از آن در تیزرهای تبلیغاتی استفاده کنند.
یکی از شیوههایی که به کمک آن میتوان لوگوی برندهای تجاری را متحرک کرد، لوگوموشن است. لوگوهایی که به این روش طراحی میشوند به قدری جذاب و چشمنواز هستند که محال است مخاطب شما چشم از آن بردارد. ضمن اینکه اگر به شکلی موثر طراحی شده باشد ماندگاری بیشتری در ذهن وی خواهد داشت.
برای ادامه مطلب ساخت تیزر با لوگوموشن اینجا کلیک کنید.