در قدیم قیر و کیرگونی رواج داشت. روی پشت بام و هر جا که به گچ نیاز بود، گچ قیر بدی درست می کرد، قیر آنقدر دوام نداشت که مدت زیادی دوام بیاورد و به همین دلیل هر روز از رنگ سیاه استفاده می کرد که در اثر حرارت شدید مایع می شد.
روش جداسازی به این صورت است که بسته های ایزوگام که به صورت قرقره هستند داخل یکدیگر قرار می گیرند و پس از آن قرقره کم کم باز می شود و روی ایزوگام های استاندارد با فواصل مساوی علامت گذاری استاندارد قرار می گیرد.
ایزوگام های باکیفیت موجود در بازار باید بیش از 4 میل قطر داشته باشند و در ترکیب خود از الیاف وارداتی استفاده کنند و لایه رویی آنها باید از فویل آلومینیومی تشکیل شده باشد تا نور را منعکس کند.
1. هزینه اقتصادی بالا: ایزوگام های باکیفیت نسبت به اندازه ساختمان هزینه زیادی برای شما خواهند داشت. از طرفی ایزوگام های بی کیفیت با قطر کمتر از 3 میل و بدون علامت گذاری استاندارد و پوشش آلومینیومی عایق بی کیفیتی برای ساختمان شما هستند.نحوه عایق جایگزین ایزوگام اینجا کلیک کنید.
ماندگاری: ایزوگاما استاده در بهترین شرایط و با بالاترین کیفیت عمری بین 10 تا 15 سال دارد که در مناطق مرطوب و بارانی به نصف کاهش می یابد.
3. تعمیر: چندین بار مشاهده شده است که طول عمر به مرحله تعمیر رسیده است که نشان می دهد این بازه زمانی مقیاس مناسبی برای اتکا نیست.استاده
4. اجرای سخت و زمان بر: ایزوگام شرایط خاص خود را برای نصب دارد که محدودیت هایی را در استفاده از آن ایجاد می کند. در موارد زیر امکان نصب آن وجود ندارد:
در قدیم قیر و کیرگونی رواج داشت. روی پشت بام و هر جا که به گچ نیاز بود، گچ قیر بدی درست می کرد، قیر آنقدر دوام نداشت که مدت زیادی دوام بیاورد و به همین دلیل هر روز از رنگ سیاه استفاده می کرد که در اثر حرارت شدید مایع می شد.
روش جداسازی به این صورت است که بسته های ایزوگام که به صورت قرقره هستند داخل یکدیگر قرار می گیرند و پس از آن قرقره کم کم باز می شود و روی ایزوگام های استاندارد با فواصل مساوی علامت گذاری استاندارد قرار می گیرد.
ایزوگام های باکیفیت موجود در بازار باید بیش از 4 میل قطر داشته باشند و در ترکیب خود از الیاف وارداتی استفاده کنند و لایه رویی آنها باید از فویل آلومینیومی تشکیل شده باشد تا نور را منعکس کند.
1. هزینه اقتصادی بالا: ایزوگام های باکیفیت نسبت به اندازه ساختمان هزینه زیادی برای شما خواهند داشت. از طرفی ایزوگام های بی کیفیت با قطر کمتر از 3 میل و بدون علامت گذاری استاندارد و پوشش آلومینیومی عایق بی کیفیتی برای ساختمان شما هستند.نحوه عایق جایگزین ایزوگام اینجا کلیک کنید.
ماندگاری: ایزوگاما استاده در بهترین شرایط و با بالاترین کیفیت عمری بین 10 تا 15 سال دارد که در مناطق مرطوب و بارانی به نصف کاهش می یابد.
3. تعمیر: چندین بار مشاهده شده است که طول عمر به مرحله تعمیر رسیده است که نشان می دهد این بازه زمانی مقیاس مناسبی برای اتکا نیست.استاده
4. اجرای سخت و زمان بر: ایزوگام شرایط خاص خود را برای نصب دارد که محدودیت هایی را در استفاده از آن ایجاد می کند. در موارد زیر امکان نصب آن وجود ندارد:
2022 مشکلات و سختی های خود را برای شرکت های بزرگ و کوچک خارجی داشت. از یک سو تورم سر به فلک کشید و با مشکلات جدی در اقتصاد و بازارهای تبلیغاتی مواجه شد و از سوی دیگر بودجه های کلانی که پیش از این صرف کانال های دیگر می شد، همه به سمت کانال های بهره وری رفت.طبق آمار غیررسمی (حدس زدید!) تقریبا 90 درصد مردم از تبلیغات اجتناب می کنند!درست است که آمار فوق رسمی نیست و بر اساس نتایج تحقیقات; اما اینکه مردم از تبلیغات فرار می کنند حقیقت تلخی است که باید برای آن راه حلی اندیشید. خرید کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.
در این دوران که مردم با تبلیغات مختلف (و اغلب تکراری) بمباران می شوند و در نادیده گرفتن آنها استاد شده اند، تبلیغات خلاق نجات دهنده شماست.
این سوال که تبلیغات خلاقانه چیست و اصلا چرا باید خلاق باشیم، ذهن بسیاری از جمله شما را به خود مشغول کرده است.به همین دلیل تصمیم گرفتیم مقاله ای تهیه کنیم که نه تنها به این 2 سوال پاسخ می دهد، بلکه نحوه ایجاد یک تبلیغ جذاب و چشم نواز را به شما آموزش می دهد. از طرفی 14 نمونه خارق العاده ایرانی و خارجی را آورده ایم تا چاه خشک خلاقیت شما را احیا کنیم.اگر آماده ایجاد یک تبلیغ جذاب و جذاب هستید، بیایید شروع کنیم! یکتانت کلیک کنید.
برای پاسخ به این سوال ابتدا به معنای تبلیغات و خلاقیت به طور جداگانه نگاه می کنیم.
ویکی پدیا خلاقیت را اینگونه تعریف می کند:
خلاقیت توانایی انجام یا ایجاد چیزی جدید است. یک روش جدید برای حل یک مشکل، یک روش یا یک وسیله جدید یا یک شی جدید یا شکل هنری.
2022 مشکلات و سختی های خود را برای شرکت های بزرگ و کوچک خارجی داشت. از یک سو تورم سر به فلک کشید و با مشکلات جدی در اقتصاد و بازارهای تبلیغاتی مواجه شد و از سوی دیگر بودجه های کلانی که پیش از این صرف کانال های دیگر می شد، همه به سمت کانال های بهره وری رفت.طبق آمار غیررسمی (حدس زدید!) تقریبا 90 درصد مردم از تبلیغات اجتناب می کنند!درست است که آمار فوق رسمی نیست و بر اساس نتایج تحقیقات; اما اینکه مردم از تبلیغات فرار می کنند حقیقت تلخی است که باید برای آن راه حلی اندیشید. خرید کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.
در این دوران که مردم با تبلیغات مختلف (و اغلب تکراری) بمباران می شوند و در نادیده گرفتن آنها استاد شده اند، تبلیغات خلاق نجات دهنده شماست.
این سوال که تبلیغات خلاقانه چیست و اصلا چرا باید خلاق باشیم، ذهن بسیاری از جمله شما را به خود مشغول کرده است.به همین دلیل تصمیم گرفتیم مقاله ای تهیه کنیم که نه تنها به این 2 سوال پاسخ می دهد، بلکه نحوه ایجاد یک تبلیغ جذاب و چشم نواز را به شما آموزش می دهد. از طرفی 14 نمونه خارق العاده ایرانی و خارجی را آورده ایم تا چاه خشک خلاقیت شما را احیا کنیم.اگر آماده ایجاد یک تبلیغ جذاب و جذاب هستید، بیایید شروع کنیم! یکتانت کلیک کنید.
برای پاسخ به این سوال ابتدا به معنای تبلیغات و خلاقیت به طور جداگانه نگاه می کنیم.
ویکی پدیا خلاقیت را اینگونه تعریف می کند:
خلاقیت توانایی انجام یا ایجاد چیزی جدید است. یک روش جدید برای حل یک مشکل، یک روش یا یک وسیله جدید یا یک شی جدید یا شکل هنری.