ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

افزایش ریچ در اینستاگرام

افزایش ریچ در اینستاگرام

مقاله ای در مورد افزایش ریچ در اینستاگرام

امروزه اینستاگرام محل بزرگی برای انجام تبلیغات اینستاگرام می باشد که کاربران بسیاری از محصولات و خدمات خود از پیج های اینستاگرام استفاده می کنند که یکی از آمار های قابل استناد در اینستاگرام ریچ می باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی روش های افزایش ریچ در اینستاگرام می پردازیم.و راهکار هایی که توسط خود آژانس تبلیغات نکسوس امتحان شده اند رو بهتون میگیم

افزایش ریچ پست اینستاگرام

قبل از اینکه به بحث افزایش ریچ در اینستاگرام بپردازیم ابتدا باید مفهوم و معنی ریچ را بدانیم. در اصل ریچ یعنی تعداد اکانت های که از پست شما بازدید کرده اند که اگر شما به قسمت insight بروید یک عدد را نمایش می دهد که آن عدد میزان بازدید پست ها و محتواهای شما می باشد که افراد از راه های مختلف مانند هشتگ ، استوری ، لوکیشن ، اکسپلور و غیره به پست های شما می رسند . پس بطورکلی می توان گفت که ریچ تعداد افرادی هستند که محتواهای شما را مشاهده کرده اند.

روش های افزایش ریچ در اینستاگرام

هشتگ های درست

یکی از روش های افزایش ریچ در اینستاگرام استفاده از هشتگ های مناسب می باشد . چون هشتگ ها هم به مخاطبین کمک می کنند تا محتواهای خود را سریع پیدا کنند و هم به صاحبان پیج کمک می کند تا وضعیت پست ها و محتواهای خود را آنالیز کنند که این هشتگ ها به سه نوع تقسیم می شوند هشتگ های عمومی ، هشتگ های ترند و هشتگ های تخصصی حالا باید ببینیم که کدام هشتگ برای ما مناسب است تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.بهتره که در پست هایی که منتشر میکنید از هر سه نوع هشتگ استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

برای ادامه مطلب افزایش ریچ در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد