ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

تکنیک های نورپردازی در عکاسی

تکنیک های نورپردازی در عکاسی

تکنیک های نورپردازی در عکاسی شامل چه مواردی می شوند؟ استفاده و رعایت این تکنیک ها چه تاثیری دارد؟ یکی از بی نظیر ترین هنر هایی که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است عکاسی است. برای آنکه بتوانید با عکاسی لحظات خاطره انگیزی را ثبت کنید باید علاوه بر داشتن تجهیزات پیشرفته, به دانش تئوری آن نیز مسلط شوید. تکنیک های نورپردازی در عکاسی یکی از مواردی است که به شما کمک می کند تا تصاویری جذاب و چشم نواز ثبت کنید. نورپردازی ازجمله فاکتور های مهمی است که آژانس های تبلیغاتی حرفه ای از آن برای عکاسی تبلیغاتی در اصفهان نیز استفاده می کنند. در ادامه این مطلب از نکسوس, شما را با این تکنیک ها آشنا خواهیم کرد.

 

نورپردازی عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

عکاسی تبلیغتی در اصفهان
عکاسی تبلیغتی در اصفهان

برای عکاسی تبلیغاتی در اصفهان و ایجاد جلوه های مختلف در تصاویر, تکنیک های نورپردازی در نور مصنوعی یا طبیعی کاملا متفاوت عمل می کنند. اگر به تازگی عکاسی را شروع کرده اید و یا فردی هستید که سالها به این هنر مشغول است باید بدانید که استفاده صحیح از این تکنیک ها در هر حالت می توانند روی کیفیت تصاویر شما تاثیر داشته باشند. با اینکه تکنیک های نورپردازی در فیلم برداری کاملا متفاوت است اما از این تکنیک های نورپردازی در عکاسی نیز می توان به تا حدود کمی در ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان نیز استفاده کرد.

هنگامی که قصد عکاسی دارید باید بدانید نور محیط یکی از مهم ترین مواردی است که بر روی عکاسی شما تاثیر خواهد داشت. بسته به این که از کدام تکنیک برای نورپردازی عکاسی تبلیغاتی در اصفهان استفاده می کنید باید بتوانید جایگاه منبع نور را به درستی تنظیم کرده تا احساس, پیام و… تصاویری که ثبت کردید به خوبی قابل برداشت باشند.

همچنین نحوه قرارگیری منبع نور و زاویه ای که نور به سوژه عکاسی تابیده می شود می تواند بر روی تاریک یا روشن شدن بخش هایی از سوژه مورد نظر شما تاثیر داشته باشد. دانستن تمامی این موارد می تواند به شما کمک کند تا به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد