ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

بسته بندی قند تک نفره

1- بهداشت بسته بندی محصولات

دستگاه بسته بندی قند کلیک کنید .وجه تمایز قندهای تکی از قندهای فله و انبوه این است که قندهای تکی کاملاً بهداشتی بسته بندی شده و این بسته بندی از ورود گرد و غبار و سایر آلودگی های محیطی به داخل محصول جلوگیری می کند که قطعا از انتقال بیماری های عفونی مانند کرونا جلوگیری می کند.

2- زیبایی و جلب توجه تک قندها

همه ما به نقش بسته بندی در زیبایی و جذابیت محصولات واقف هستیم و این امر در مورد قندهای موجود در بسته بندی نیز صدق می کند.

3- بازده اقتصادی تک تک محصولات

زمانی که میزان مصرف شکر به صورت گروهی افزایش می یابد، با اختصاص مقدار مشخصی از این قند به هر فرد در هر وعده غذایی، به راحتی می توان میزان مصرف شکر را کنترل کرد و بسته بندی تکی این محصول به راحتی این کار را برای شما انجام خواهد داد. و این باعث کاهش مصرف طولانی مدت شکر و صرفه جویی در هزینه در دراز مدت می شود..

4- مصرف و جابجایی راحت تر تک محصولی

بدیهی است که دسترسی و مصرف قند کیسه ای نسبت به شکر فله بسیار راحت تر است و به راحتی می توان آن را با هر وعده غذایی مصرف کرد و یا در دید مشتری برای مصرف قرار داد و از دردسر ناشی از جابجایی آن جلوگیری کرد.این محصول خسته شده است.

استفاده از یک قند

در هر جا که چای و نوشیدنی سرو می شود می توان از تک شکر به عنوان طعم دهنده و چاشنی استفاده کرد، اما این محصول در کافه ها، هتل ها، شرکت ها و سازمان ها، مراسم و ... کاربرد فراوانی دارد. بسته بندی قند اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد