ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

از خدمات تولید محتوا تا بازاریابی محتوا

خدمات تولید محتوا به  لینک  مربوطه مراجعه کنید. محتوا چیزی است که شما هر روز با آن سر و کار دارید. ویدیوها یا تصاویر خنده دار و توضیحات محصولی که در اینستاگرام می بینید، پادکستی که در تاکسی در راه بازگشت از دانشگاه به آن گوش می دهید، فیلم

های آموزشی که در دوربین یا یوتیوب تماشا می کنید، کتاب های دیجیتالی که در تلفن همراه یا رایانه می خوانید و بالاخره همان مقاله ای که الان دارید می خوانید. شما بخوانید، همه محتوا مهم است.

تولید محتوا به چه معناست؟

اگر از کسی بپرسید که کارش تولید محتوا در حال حاضر چیست، احتمالاً پاسخ خودش را خواهد داد. زیرا دنیای بازاریابی محتوا به قدری گسترده است که هرکسی تعریف خود را از آن دارد. اما می خواهیم به تعریفی مناسب و مختصر از تولید محتوا برسیم.

"تولید محتوا به معنای قابل فهم کردن همه چیز برای مردم است"

این تعریف فارسی بسیار سخت و آکادمیک بود. این تعریف بسیار کلی است و هیچ ارتباط مستقیمی با بازاریابی ندارد. صبر کنید تا بهتر توضیح دهم.

از تولید محتوا تا بازاریابی محتوا

به نظر شما چرا نصرت گوکچه نزدیک به 40 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد، اما فرض کنید شوهر خاله شما که خودش هم ادعای آشپزی دارد، 200 فالوور بیشتر ندارد؟

تفاوت اصلی اکبر که تصاویر کبابی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند با سرآشپز معروف نصرت گوکچه در هدف و روش تولید محتوا است.

تولید محتوا تنها یک مرحله از چرخه بازاریابی مبتنی بر محتوا تولید محتوای سبک نصرت است
چرخه ای که شامل مراحل زیر است:

هدف گذاری

  • یک استراتژی محتوا ایجاد کنید
  • تولید محتوا
  • توزیع
  • تحلیل و بررسی
  • تصحیح و به روز رسانی

فقط ایجاد محتوا  بدون مراحل دیگر خیلی مفید نیست. مثل دویدن روی تردمیل، صرف انرژی اما به جایی نمی رسد.

ایجاد محتوایی که بتواند برای شما درآمد ایجاد کند یا بتوانید در دنیای اطرافتان تغییر ایجاد کنید مفید است.

به این ترتیب نصرت سرآشپز معروف دنیا با ده ها میلیون فالوور در اینستاگرام است اما فقط عکس های اکبر را دوست دارد!

بنابراین دیدیم که به این راحتی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد