ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

دستورالعمل ها عایق جایگزین

عایق نانویی که جایگزین ایزوگام سیوان لند شده است معمولا در تمامی مکان ها و قسمت هایی که در معرض آب هستند مانند پشت بام، دیوار منازل مناطق شمالی کشور، استخرها، حمام و سرویس بهداشتی و ... استفاده می شود.

دستورالعمل ها عایق جایگزین 

قبل از استفاده، سطح کار باید عاری از هرگونه گرد و غبار، چربی و ذرات سست بوده و کاملاً شسته و خشک شود. رنگ عایق باید به خوبی با 10 درصد وزنی محلول آستر مخلوط شود و با T یا قلم مو به عرض یک متر و حداکثر طول 10 متر روی سطح پخش شود.قبل از خشک شدن عایق رنگ یک توری نازک روی آن قرار داده و با قلم مو صاف می کنند تا به خوبی به سطح بچسبد.پس از اتمام تمام سطح به روش فوق، مجدداً یک لایه رنگ عایق دیگر از ابتدا روی توری با قلم مو زده می شود تا مش از بین برود. اجازه دهید این سطح کاملا خشک شود که بسته به دمای هوا و شرایط منطقه بین 1 تا 2 روز طول می کشد. 

روش سنتی عایق کاری 

سپس پس از مخلوط شدن با 5 درصد وزن آن، به مقدار لازم رنگ عایق آب اضافه کرده و پس از هم زدن با قلم مو یا غلتک روی تمام سطح اعمال کنید. بسته به شرایط محیطی و منطقه ای پس از 48 ساعت سطح کاملا خشک شده و پس از تست آب بندی می توان از سطح مورد نظر استفاده کرد.

عواملی مانند تامین مواد اولیه از خارج از کشور و عدم آگاهی و آگاهی لازم واردکنندگان از نظر مشخصات فنی و مشخصات و همچنین ویژگی های جغرافیایی، اکثر استفاده کنندگان از عایق های نانو را دچار سردرگمی و سردرگمی می کنند و یا در موارد دیگر. کلمات، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. نصب عایق جایگزین ایزوگام  کلیک کنید.

عایق کاری به روش سنتی در سازه ها به دلیل افزایش بیش از حد هزینه، وزن و زمان اجرا مقرون به صرفه نبوده و همچنین عدم زیبایی نما در فاصله زمانی بین عایق کاری (سنتی) و روکش کاری از دلایلی است که کارفرمایان. از روش های سنتی استقبال کنید.

برای استفاده از مواد نانو، آنها را با محلول های سیمان و بتن مخلوط می کنند و از محصول به دست آمده برای آب بندی مکان هایی مانند پشت بام و توالت استفاده می شود. استفاده از این محصول به این صورت سود بسیار خوبی در افزایش سرعت اجرای پروژه و ظهور روش های مطمئن و مدرن در رابطه با موضوع آب بندی دارد. عمران مال  کلیک کنید.

ساختار این محصول از عناصر نانو و چسب های مختلف ساخته شده است که دوام و استحکام چسبندگی بسیار بالایی دارند که احتمال ترک خوردگی و نفوذ آب در محلول ها و سیمان های مورد استفاده برای سطوح را به صفر می رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد