ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

چرا طراحی موشن گرافیک

طراحی موشن گرافیک انیمیشن یکی از زیر شاخه های گرافیک است. برای طراحی انیمیشن باید تمام شخصیت ها و اشیاء مدل سازی شوند سپس با استفاده از فیلمنامه یا داستان رندر شوند. برای ساخت انیمیشن باید از دیالوگ، نورپردازی و ... استفاده کرد. برای طراحی موشن گرافیک، تصاویر باید در کنار هم قرار گیرند، سپس حرکت داده شوند و روی آنها صداگذاری شود.

برای ساخت یک گرافیک کارتونی نیازی به استفاده از نورپردازی، دیالوگ و ... نیست. در زیر مهمترین تفاوت های گرافیکی انیمیشن و کارتونی آورده شده است:انیمیشن می تواند طیف وسیعی از سبک ها و تکنیک ها را پوشش دهد و تمرکز آن بیشتر بر روی داستان سرایی است. در صورتی که تمرکز گرافیک کارتونی بیشتر روی ارتباط تصویری است. رایا مارکتینگ 

مدت زمان انیمیشن بیشتر از مدت زمان گرافیک انیمیشن است.ما باید برای طراحی انیمیشن بیشتر از طراحی موشن گرافیک هزینه کنیم.برای طراحی انیمیشن نیاز به شخصیت پردازی است در حالی که برای طراحی گرافیک کارتونی از شخصیت های ساده استفاده می شود و نیازی به استفاده از شخصیت پردازی نیست.موشن گرافیک برای تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی محبوب استفاده می شود. در صورتی که انیمیشن در درجه اول برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده است.

چرا طراحی موشن گرافیک امروزه به طور گسترده در بازاریابی استفاده می شود؟

از مهمترین دلایل استفاده از طراحی موشن گرافیک در دیجیتال مارکتینگ (دیجیتال مارکتینگ) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با کمک گرافیک کارتونی می توان ایده های بسیار پیچیده را به صورت قابل فهم و ساده به تصویر کشید.

موشن گرافیک می تواند ذهن مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی درگیر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد