ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

ایران اپوکسی

کفپوش اپوکسی

کیک خوری

کیک ساز یکی از مهم ترین و محبوب ترین وسایل مورد نیاز هر آشپزخانه ای است. جالب است بدانید که خرید ظرف کیک خوری شیک قدمت این کیک به بیش از 13 قرن می رسد. اما تقریباً از اواسط قرن هجدهم استفاده از آرد، تخم مرغ، شکر و آرد باعث شد که کیک ها بیشتر شبیه نمونه های امروزی شوند و در انواع هتل ها، کافه ها و رستوران ها سرو می شدند. کیک اغلب برای تولد، ازدواج، سالگرد ازدواج، شبت چله، ختنه و بسیاری مناسبت های دیگر استفاده می شود. می توان گفت در دنیای مدرن ما کیک به یکی از دسرهای خوشمزه تبدیل شده است. دلاوا 

انواع ظرف 

کیک کیک یکی از ظروفی است که در پذیرایی از میهمانان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید انواع کیک و شیرینی و سایر غذاها را در این ظرف بریزید و روی میز بگذارید.

باتلاق ها جدا از هدف اصلی، به عنوان تزئین نیز بسیار زیبا هستند. تنوع این کیک ها در گالری Garh بسیار زیاد است و می توانید با مراجعه به منوی سرو و پذیرایی از دیگر محصولات نیز دیدن کنید.

این کیک پایه دارای پایه چوبی به قطر 29 سانتی متر و ارتفاع 8.5 سانتی متر است و از چوب مرغوب کمدا ساخته شده است. همچنین این محصول شامل یک درب به قطر 27 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متر می باشد که این محصول نه تنها از جنس مرغوب و مناسبی برخوردار است بلکه به زیبایی شهرت دارد.

قیمت کیک دارچینی چقدر است؟

بر اساس تحقیقات انجام شده قیمت ظروف کیک در بازار در محدوده قیمتی 300 هزار تومان قرار دارد که البته لازم به ذکر است قیمت درج شده تخمینی است.

شیک ترین ظروف کیک جدید را چه بخریم؟

از شیک ترین ظروف کیک جدید موجود در بازار می توان به مدل های چوبی، طلایی و سرامیکی آن اشاره کرد که بسیار پرطرفدار و پرفروش ترین در بازار هستند.

از کجا می توانم پایه کیک بخرم؟

یکی از ساده ترین راه ها برای خرید پایه کیک از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دلوا است. با ثبت سفارش می توانید کالا را در اسرع وقت دریافت کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد